Kuinka yleistä on, että fwb-"suhteissa" sukupuolitaudit leviää kuin kulovalkea?
Ilman omaa moraalia ja sitoutumisia, toisen sanassa ei ole mitään luotettavaa.
Kommentit (35)
Sitä suuremmalla syyllä pitäisi pitäytyä vain aviollisessa seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Kondomista et ole kuullut?
suuseksin kautta taudit voi levitä nieluun, täytyisi pidättäytyä vain penetraatiossa.
Olen tuollaisessa suhteessa miehen kanssa, jolla on erektiohäiriö. Hän häpeilee lääkitystä eikä siksi pane kovin usein. Käy treffeillä toki paljon ja testaa siten viehätysvoimaansa.
Tutun kumppanin kanssa ei tarvi niin jännittää että seisooko joka kerta, ymmärrän kyllä. Tämän vuoksi tautiriskin on pieni, eikä puoliso ole kutinoista valittanut.
Aika impe täytyy päästää olla jos jos luulee et jakorasia on puhdas kone
Täälläpäin vaikuttaa olevan normaalia, ettei kondomia käytetä tai se heitetään pian pois kun todetaan että tykätään panna enemmänkin. Mistään tautitesteistä ei tietoakaan, kaikilla varmasti haarat ihan visvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin vaikuttaa olevan normaalia, ettei kondomia käytetä tai se heitetään pian pois kun todetaan että tykätään panna enemmänkin. Mistään tautitesteistä ei tietoakaan, kaikilla varmasti haarat ihan visvaiset.
Missäpäin asut? Pohjanmaalla?
Vierailija kirjoitti:
Papin aamen ei seksitaudeilta suojaa. Kevytsuhteeni on kestänyt 10-vuotta ja terveenä olemme molemmat pysyneet. Juuri siksi vakituinen kumppani otetaan, ettei vieraiden kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut? Pohjanmaalla?
Itse asiassa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Löysämunat eivät saa näitä pipuliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suuseksin kautta taudit voi levitä nieluun, täytyisi pidättäytyä vain penetraatiossa.
Minua vähän huolettaakin, että sain hpv:n kurkkuuni joka kehittyy jonkinlaiseksi syöväksi, kun annoin paljaaltaan suuseksiä riskitason hpv:tä kantaneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vielä kaikille, että suuseksiä voi harrastaa myös kondomin kanssa. Lisäksi ihmisellä on kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papin aamen ei seksitaudeilta suojaa. Kevytsuhteeni on kestänyt 10-vuotta ja terveenä olemme molemmat pysyneet. Juuri siksi vakituinen kumppani otetaan, ettei vieraiden kanssa olla.
Minä olen siitä onnekas että olen naimisissa ja lisäksi mulla on fwb. Hyvin on papin aamen taudeilta suojannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vielä kaikille, että suuseksiä voi harrastaa myös kondomin kanssa. Lisäksi ihmisellä on kädet.
Miehet ei koe niitä käsiä yhtä hyväksi kuin suun. Lisäksi käsillä ei voi niellä. Jostain syystä miehet pitää siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei paljoa auta, jos heppi on kääritty ja kieli lipoo vadelmapuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tauti siinä touhutessa sieltä käsistäkin leviää sitten kaikkialle, ellei ihan kokovartalokondomeissa olla tai olosuhteet ja hygienia muuten labratasoa.
On ollut yli 20 vuotta useita fwb suhteita ja aina on touhuttu ilman kumia. Ei ensimmäistäkään sp-tautia.
En näe tuon olevan kovin yleistä.
Voi saada syövän ja sairasvuoteella voi mehustella niitä ihania kertoja, mitä on ollut. On sentään elänyt. Kuolee hymyssä suin.
Vierailija kirjoitti:
On ollut yli 20 vuotta useita fwb suhteita ja aina on touhuttu ilman kumia. Ei ensimmäistäkään sp-tautia.
En näe tuon olevan kovin yleistä.
Ei niitä tauteja varmasti olekaan, jos ei testeissäkään käy tai ala vehkeet kutisemaan ja kuplimaan.