Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies,tuoksuiko vastaleivottu pulla

Vierailija
10.02.2023 |

Kun tulit väsyneenä pitkän työviikon jälkeen kotiin ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etätöissä enkä ole leiponut.

Vierailija
2/6 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut koko viikon kotona ja mä olen ollut töissä. Joten mies olisi voinut leipoa. :D

Niin typerä aloitus kun moni nainen on kuitenkin itsekin töissä niin missä välissä sitä ehtisi leipoa niin, että pulla tuoksuu kun mies tulee kotiin. Joskus mies on aiemmin kotona kuin mä, joskus ollaan kotona hyvin samoihin aikoihin tai mä olen kotona vain vähän aiemmin kuin mies. Tai sitten olen iltavuorossa kun mies tulee kotiin. Arkisin vapaapäivinä olen koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna varmaankin naapurista kantautui hyvää pullakahvien tuoksua niin rupesi niin tekemään mieli että ostin tänään kaupasta pari isoa korvapuustia edes, vaikka yleensä en osta. Säästän huomisen aamukahville yhden ja toisen myöhemmäksi. Jollei herkku sitten houkuttele keittämään kahvit vielä tänä iltana :P

Vierailija
4/6 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saakeli tästä on lähdettävä pullakauppaan, rupes niin tekee mieli.

Vierailija
5/6 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna varmaankin naapurista kantautui hyvää pullakahvien tuoksua niin rupesi niin tekemään mieli että ostin tänään kaupasta pari isoa korvapuustia edes, vaikka yleensä en osta. Säästän huomisen aamukahville yhden ja toisen myöhemmäksi. Jollei herkku sitten houkuttele keittämään kahvit vielä tänä iltana :P

Joo, kyllä siinä nyt kävi niin että kahvit on tippumassa ja kohta pääsee nauttimaan korvapuustipullakahveista :)

Vierailija
6/6 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullaa. Akka joka leipoisi sellaista moskaa, ei olisi minun valintani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän