Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lapset että edes kerran eläissäni pääsisin mieheni kanssa kaksin vaikka miniristeilylle?

Vierailija
20.11.2006 |

isovanhemmat liian vanhoja ja sitten kummit asuvat liian kaukana, mistä voisi saada 24 h lastenhoitoa ja paljonko maksaisi?lapset 5, 6 ja 8v

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kummilaan pitemmäksi aikaa? Voisiko kummi jopa hakea lapset luokseen?

Tai sitten maksullinen hoitaja MLLltä tai väestöliitosta.

Vierailija
2/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 poikaa, 3 v ja 11 v. Ja tilaa löytyy ja sänkyjä.

Eikä maksa mitään. Iso oma piha maaseudun rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa todellisia vaihtoehtoja! Itselläni tulee mieleen lähinnä tuo MLL, en tiedä onko heillä kyllä tuollaista 24h-palvelua. Ei lapset voisi mennä jonnekin kaverinsa luo siksi aikaa? Tai onko teillä naapuria, johon voisi mennä? Kyllä varmaan joku paikka löytyy!

Vierailija
4/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

59e/ arkivuorokausi ja 91e7 viikonloppuvuorokausi per lapsi. Ei se halpaa ole.

Vierailija
5/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tämä äiti joka lapsilleen hoitajaa etsiä vaikka tutustua tähän av-mammaan etukäteen ja katsoa millainen ihminen on. Tiedä vaikka tulisivat vaikka ystäviksi. Eiköhän täälläkin oleva av-mamma ole loppujen lopuksi aika tavallinen ja mukava. Itsellä ei ainakaan ole liikaa ystäviä ja plussaa olisi jos ystävillä olisi lapsia.

Itse olen muuttanut miehen perässä ja ystävät ovat jääneet.

Tykkään lapsista ja ei minulle olisi yhtään hankalaa tai enemmän vaivaa muutamasta ylimääräisestä lapsesta.

Vierailija
6/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voihan tämä äiti joka lapsilleen hoitajaa etsiä vaikka tutustua tähän av-mammaan etukäteen ja katsoa millainen ihminen on. Tiedä vaikka tulisivat vaikka ystäviksi. Eiköhän täälläkin oleva av-mamma ole loppujen lopuksi aika tavallinen ja mukava. Itsellä ei ainakaan ole liikaa ystäviä ja plussaa olisi jos ystävillä olisi lapsia.

Itse olen muuttanut miehen perässä ja ystävät ovat jääneet.

Tykkään lapsista ja ei minulle olisi yhtään hankalaa tai enemmän vaivaa muutamasta ylimääräisestä lapsesta.

Ja en kyllä itse ainakaan lapsiani kenellekään tuntemattomalle veisi, en, vaikka olisin etukäteen hänet nähnytkin. Ja epäilenpä, että suurin osa ajattelee kyllä samalla tavalla. Ystävystyä toki voi tämänkin palstan välityksellä, mutta siitähän ei nyt ollut tässä kysymys :-).

Vierailija
7/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kysyisin siskoiltani voisiko ottaa lapset viikonlopuksi jos tarve olisi. entäs jos vaikka lomalla roudaatte lapset vähän kauemmaksi kummeille ja otatte kunnon viikonlopun kahdestaan ?

Vierailija
8/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan turun lähellä, kummit asuu jyväskylässä, oulussa ja tampereella , ei taida riittää tuo roudaamisaika ja mie olen ainut lapsi ja miehellä yksi naimaton veli ei kovin innostunut lapsista kun ei kummiudestakaan

Vierailija
9/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä koittaisin lapsen kevareiden vanhempien kanssa järjestää jotain ringin tyylistä. Kukin vuorollaan kaitsisi isompaa katrasta...

Ei tietty niin, että kaikki kolme samaan paikkaan, mut esim. jokainen omalle kaverille samaan aikaan?

Vierailija
10/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten haette lapset ja ajatte kaikki rentoutuneina takaisin kotiin päin.

Vierailija
11/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollonka lapset vois olla kummilla sitten vaikka yötä ja te jossain muualla, onko vaikka jotain kylpylää tms. noiden kaupunkien lähellä. edellyttää tietysti että joku kummeista olis halukas ottamaan kaikki kolme lasta viikonlopuksi!

Vierailija
12/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muita vaihtoehtoja ei kerran ole!

Vierailija
13/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta huonoja nuo ehdotukset, että eikö kaverit voisi hoitaa lapsia viikonlopun ja sitten taas vastavuoroisesti toisinpäin. Kuka väsynyt, työssäkäyvä ystäväkään venyy niin paljon,että hoitaa vaikka kuusi tai kahdeksan lasta kerralla, onhan ne omatkin kuitenkin paikalla.

Onko täällä joku muuten ihan oikeasti käyttänyt palkattuja lastenhoitajia MLL:stä tai Väestöliitosta? MLL:stä on tosi vaikea saada hoitajaa, koska tarvetta on enemmän kuin kysyntää. Kerran selvitin, mitä väestöliitto oikein maksaa, ja yhden elokuvareissun hinnaksi viikonloppuna olisi tullut jo hoitajien osalta joku 80 euroa. Joten aika kalliiksi tulee noilla taksoilla vuorokausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi