Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti Laura säästää 500e kk ruokakaupassa

Vierailija
10.02.2023 |

Voiko joku kirjautunut kopsata tänne

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ostaa rainbouuuun tuotteita.

Vierailija
2/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän paljon ruokakaupassa. Katselen kalliita sisäfileitä mutta en osta niitä. Näin säästän satoja euroja ruokakaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä artikkeleita. Tottakai joku säästää, jos on ensin tuhlannut silmittömästi ja sitten lopettaa sen. Sellainen "säästäminen" ei vaan ole mahdollista muilla, jotka alunperinkin kuluttavat normaalisti, eikä tuollaiset ohjeet auta oikeasti pienituloisia.

Vierailija
4/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säästän. Ostan vähemmän kuin ennen koska syön vähemmän kuin ennen. Olen sen ansiosta myös laihtunut. Halleluja!

Vierailija
5/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Laura ostaa rainbouuuun tuotteita.

Xtra on halvempi, eikä pelkillä "halppistuotteilla" saa viidensadan euron säätöä kuukaudessa, ellei sitten oikeasti osta aina vain kaikkein kalleinta merkkiä. Tuskin kuitenkaan edes silloinkaan.

Vierailija
6/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin säästän. Ostan vähemmän kuin ennen koska syön vähemmän kuin ennen. Olen sen ansiosta myös laihtunut. Halleluja!

Tämä kirjoitus ei pidä paikkaansa.

Vierailija
7/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästän paljon ruokakaupassa. Katselen kalliita sisäfileitä mutta en osta niitä. Näin säästän satoja euroja ruokakaupassa.

Minä säästin tässä eräänä päivänä kerralla tosi ison summan, kun näin ohimennen lihatiskillä Kobe-härkää ja jätin ostamatta.

Vierailija
8/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa ulkomaista kotimaisen sijaan.

Minä en osta kuin kotimaista, jos mahdollista.

Vierailija
9/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika vaikea säästää 500 eur meillä kun kuukaudessa menee n. 350 eur ruokakauppaan. Mitä se sieltä ennen osti, hummeria ja sisäfilettä? Vai seitsemän lasta perheessä?

Vierailija
10/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten hän säästää, kun en lue juttua. Mutta minä säästän niin, että on summa eli 100 e ja sillä pitää saada viikon ruuat. Käytän prismassa hinnanlukijaa, joten voin ihan reaaliaikaisesti katsoa, ettei summa mene yli. Kätevää myös, koska ei tarvitse latoa ostoksia edestakas hihnalle, kun voi pakata suoraan kestokassiin.

Vierailija
11/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö meinaat, perustele.

Vierailija
12/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa ulkomaista kotimaisen sijaan.

Minä en osta kuin kotimaista, jos mahdollista.

Minä ostaisin erittäin mielelläni vain Suomalaisia tuotteita, mutta ne ovat yleensä paljon kalliimpia kuin ulkomailla tuotetut.

Vierailija
13/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on valetta.

Vierailija
14/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä säästin tässä eräänä päivänä kerralla tosi ison summan, kun näin ohimennen lihatiskillä Kobe-härkää ja jätin ostamatta.

Miekin säästä tällä systeemillä, varmaan tonnin  per kuukausi. Joskus mie pyörittelen kallista filepakettia käsissä, varsinkin jos naapurin täti on sammaan aikaan ostoksil, voin hälle sit todeta, en mie nyt, justhan eilen söin. Täytyy eukon kans pittää vähä kulissia, hää luuloo, että mie on rikas.

Vierailija
15/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, minä säästän 10.000 euroa kuukaudessa vain sillä etten tilaa yksityiskoneella lentorahtina Dodon munia menneisyydestä.

Vierailija
16/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei vai. Tänäaamuna painoin 67 kiloa. Bmi 22,8. Mites siellä?

Vierailija
17/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on valetta.

Et perustellut vaan vänkäsit

Vierailija
18/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Jarmo ostaa kuukauden ruoat vain 20€!'' ja sitte unohdetaan kertoa, että Jarmo laittaa kaiken rahansa kaljaan ja ostaa kerran viikossa makkarapaketin. 

Vierailija
19/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajelee kaksi kertaa kuukaudessa pakettiautolla liettuaan ja tekee ostokset siellä samalla kaikille tutuillekin.

Vierailija
20/57 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ ruokakaupasta on aiemmin ostettu, jos on varaa nipistää 500e kuussa? Terv äiti ja kaksi alakoululaista, ruokaan alle 400e kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä