Lonkan/lantion magneettikuvauksesta kysymys
Jääkö pää putken ulkopuolelle lantion/lonkan magneettikuvauksessa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla just kuvattiin. Pyysin päästä jalat edellä sinne putkeen ja pää meni myös sinne putken sisään. Mulla on ahtaanpaikankammo ja kyllä sitä jouduttiin pari kertaa yrittämään kun en voinu olla. Meinasin lähteä pois koko kuvauksesta. Ei tarjottu mitään rauhoittavia
Kyllä se sitten lopulta onnistui. Kesti noin 15min.Rauhoittavat pitää pyytää etukäteen.
Siis mistä ne pyydetään ja keneltä? Mulle vaan tuli lappu postissa missä aika kuvaukseen ja esitiedot. Ei sitä lappua edes pyydetty kun menin kuvaukseen. Se kuvaaja vaan hakemaan aulasta kun oli minun vuoro. Olin magneettirekassa.
Terveyskeskuksesta esim.
Rauhoittava esilääkitys pyydetään sieltä paikasta, josta tehtiin lähete magneettikuvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä välttämättä jää. Kävin magneetissa, kuvattiin alavatsan aluetta ja jouduin putkeen kyllä ihan kokonaan, päälakea myöten.
Sama mulla. Pää edellä laitettiin putken perälle saakka. Silmät pitää sulkea ennen sinne menoa ja pitää suljettuna koko toimituksen ajan. Myös rauhoittavan lääkkeen voi pyytää etukäteen.
No mä en kyllä mennyt pää edellä sinne, ehkä sitten jos pää olisi se kuvattava alue. Jalat edellä yleensä mennään muissa tutkimuksissa.
Se laite ruksutteli ja aina veti, nytkähteli vähän kerrassaan mua sinne sisemmälle ja sisemmälle ja olin siellä lopuksi kokonaan.
Itseltä kuvattiin lanneranka ja kyllä pää edellä koneeseen juoduin ja lähes kokonaan putkessa olin: ehkä nilkat ja varpaat oli ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla just kuvattiin. Pyysin päästä jalat edellä sinne putkeen ja pää meni myös sinne putken sisään. Mulla on ahtaanpaikankammo ja kyllä sitä jouduttiin pari kertaa yrittämään kun en voinu olla. Meinasin lähteä pois koko kuvauksesta. Ei tarjottu mitään rauhoittavia
Kyllä se sitten lopulta onnistui. Kesti noin 15min.Rauhoittavat pitää pyytää etukäteen.
Siis mistä ne pyydetään ja keneltä? Mulle vaan tuli lappu postissa missä aika kuvaukseen ja esitiedot. Ei sitä lappua edes pyydetty kun menin kuvaukseen. Se kuvaaja vaan hakemaan aulasta kun oli minun vuoro. Olin magneettirekassa.
Terveyskeskuksesta esim.
Ei tk:sta saa nykyään raauhoittavia. Ovat kuulemma vain narkkareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksesta esim.
Ei tk:sta saa nykyään raauhoittavia. Ovat kuulemma vain narkkareille.
Kyllä minulle sieltä annettiin yksi tabletti tunti ennen magneettiin menemistä.
Minä laitan silmät kiinni ja kuvittelen sen putken olevan vain kupera sänky, jossa ei ole kattoa. Itselläni ongelma vielä se, että olin hyvin isokokoinen ja mahduin juuri ja juuri sinne putkeen. Useamman kerran käynyt ja vain raskaana ollessa jäi pää ulos. Päätä kuvattu ja ulosteen kulkemista niin, että piti paskantaa vaippaan siellä putkessa ollessa.
Mulla on kuvattu lantion alue synnytystapa-arviossa. Ihan kokonaan siellä putkessa olin. Silmät kiinni ja kuuntelet musaa/ radiota. Ei sitä hommaa edes huomaa.
Riippuu tosi paljon ihmisen pituudesta. Jos 160 cm pitkä henkilö laitetaan jalat edellä lantion alueen magneettiin, niin kyllä se pääkin on putken sisällä. 180 cm pitkällä on pää todennäköisesti laitteen ulkopuolella, ellei hän sitten halua itse mennä laitteeseen pää edellä. Joissain paikoissa saa valita.
Mietin, kumpi on ahdistavampaa, mennä putkeen pää vai jalat edellä?
T. 160 cm
Minut meinattiin aluksi laittaa pää edellä putkeen. Sanoin, että en mene niin päin, ei onnistu. Sain mennä sitten jalat edellä.