Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä pätkäisi kauniit pitkät hiuksensa! En tykkää yhtään!

Vierailija
09.02.2023 |

Minun täytyy ottaa asia puheeksi naiseni kanssa. Miten voisin ystävällisesti ilmaista, että hän teki nyt kyllä huonon päätöksen? Voisinko jotenkin myös ehdottaa, että käyttäisi hiustenpidennyksiä siihen asti, että on kasvanut uudet pitkät kauniit hiukset tilalle?

Hiukset on naisen kruunu! Kun nainen menee leikkaamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi, niin sillä voi olla merkittävä vaikutus siihen, kuinka haluttavana ja naisellisena mies naisensa näkee. Tuolla taas on merkittävä vaikutus miehen parisuhdetyytyväisyyteen. Siksi naisen ei tulisi mennä tekemään tuollaista kysymättä mieheltä lupaa ensin ja sittenkin vain, jos mies antaa siihen luvan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän naurattaa tää provo. 

Kyllä ne hiukset siitä kasvaa, ei hätää. Saapahan päänahka hiukan levähtää ja vaihtelu virkistää. 

Vierailija
22/24 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mieheltä kysyä omasta kampauksestaan?! Eipä ole käynyt mielessäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen päänsä, hänen hiuksensa. Ei kuulu sulle.

Ap kuitenkin kutsuu ystävätärtään nimikkeellä "naiseni". Vaikuttaa siltä, että hän siis ajattelee omistavansa naisen. Silloin sekä pää että hiukset ovat ap:n.

Mahtaako olla kertonut tämän ystävättärelleen?

Vierailija
24/24 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaisi jos mies tulisi kotiin irokeesi päässä tai vaikka kasvotatuoinnilla ja lävistyksillä . Saattaisi nennä vaihtoon .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan