Muita jotka haalii ilmaiseksi kaiken tarvitsemansa
Ruokaa lukuunottamatta? Senkin ostan suurimmaksi osaksi 60% alesta.
Jos tarvitsen uudet housut, etsin sellaiset annetaan-palstalta tms. Joskus voin Kierrätyskeskuksesta esim jotain ostaa. Huonekalut samalla tavalla.
Olen matalapalkka-alalla, mutta siis työssä käyvä ihminen. Rahat menee lasten harrastuksiin, asumiseen ja kerran vuodessa johonkin matkaan (emme harrasta kaukolomia). Eikä asuntomme ole mikään ylikallis, paitsi toki pk-seudulla asutaan.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ilmaiset tavarat ole sinulle tarkoitettu, vaan jollekin oikeasti köyhälle työttömälle.
Hah, työttömät saavat jo kaiken mahdollisen ilmaiseksi asumisesta lähtien.
Miten muka löydät kaiken ilmaiseksi? Alusvaatteetkin? Hyi olkoon.
Ei tuo nyt pahalta vaikuta. Et kuitenkaan varasta ja elät omanlaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt niitäkin ilmaiseksi kyllä. Myös 2-3e:lla ostanut rintaliivejä uutena. T. Ap
Aika paljon hankin ilmaiseksi/tosi halvalla.
Mutta asumisesta, liikenteestä, vakuutuksista, silmälaseista ym. joudun kyllä maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt niitäkin ilmaiseksi kyllä. Myös 2-3e:lla ostanut rintaliivejä uutena. T. Ap
Yööööök
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt pahalta vaikuta. Et kuitenkaan varasta ja elät omanlaista elämää.
Varastaa köyhemmiltä. Joillakin ei oikeasti ole varaa kuin noihin -60% ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ostat kuitenkin jotain. Varmaan muutakin?
Minä olen samanlainen haalija. Olen roskakatoksesta saanut mm. siistin Orthexin kastelukannun, ehjän rikkalapio ja harja setin, mökille ulkopöytäkalusteet, joku oli jättänyt roskakatokseen nuoren pojan vaatteita (joista osa merkkivaatteita); nämä kelpasi meidän pojalle, Puutarha-lehtiä oli myös joku jättäny lehdenkeräyspaikkaan, otin ne itselleni luettavaksi, lyhtyjäkin joku jättänyt, otin ne käyttöön.
Muutama siisti matto on myös löytyny roskakatoksesta.
Paljon olen myös saanut ihan käyttökelpoista tavaraa tori.fi kautta. Samalla olen myös itse lahjoittanut.
Kierrätyskeskuksista olen saanut myös ihan kunnollista tavaraa.
Ruokaa olen saanut ilmaiseksi ruokajaosta.
Melkein kaikki huonekalut ovat lahjoituksena saatuja.
Olemme köyhä perhe.
En kyllä yleensä haali mitään ilmaista vain siksi, että se on ilmaista.
Kaiken tarvitsemani kyllä löydän halvalla, esim. vaatteet kirpputorilta, huonekalut Torista, jne.
Facen roskalavoilla samat tyypit pöivittäin ovat ottamassa kaiken mitä vaan saa.
Myyvät varmasti jossain eteenpäin
Koska pidän autoa ja olen keikkatöissä, joudun haalimaan ilmaiseksi kaiken ruoasta alkaen.
Leipäjonot, kierrätyskeskus. Muuten ei rahat kertakaikkiaan riitä.
Minä, just on kuopus lähdössä vanhojen tansseihin haalingeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ilmaiset tavarat ole sinulle tarkoitettu, vaan jollekin oikeasti köyhälle työttömälle.
Hah, työttömät saavat jo kaiken mahdollisen ilmaiseksi asumisesta lähtien.
Tuo on vale.
Olen työmarkkinatuella enkä saa mitään muuta tukea. (Asunto on itse aikoinaan säästetty ja siihen en saa tukea.) En 40 000 euron arvoisen, mutta tunnerikkaan mökin takia saa sossutukea.
Omistamaton elää leveämmin ja käyttää yhteiskunnan rahaa paljon enemmän kuin minä.
Hyvä että joillekin kelpaa. Vaatteista varsinkin on ylitarjontaa.