Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei herätä luottamusta, jos henkilö on eronnut kahdesti lapsen ollessa pieni

09.02.2023 |

Mitä mieltä te olette:

Mitä ajatuksia teissä herää, jos kuulette, että henkilö on eronnut kahdesti (tai vaikka useamminkin) lapsen toisesta vanhemmasta silloin, kun lapsi on ollut pieni?

Kävin kerran Tinder-treffeillä nelikymppisen kahden lapsen vuoroviikkoisän kanssa. Lapset olivat iältään 3 ja 11. Minä tietenkin luulin, että lapsilla on sama äiti, kunnes mies kertoi, että heillä on eri äidit. Eli minun laskujeni mukaan lapset ovat olleet aika pieniä, kun hän on eronnut lapsen äidistä, se nuorempikin on ollut korkeintaan vasta taapero ellei vauva. En tietenkään siinä alkanut udella yksityiskohtia. Hän vaan itse sanoi, että toisella kertaa hän itse tuli jätetyksi ja toisella kertaa hän itse oli jättäjä.

En pidä itseäni erityisen vanhanaikaisena tai konservatiivisena henkilönä, mutta minusta tuntuu oudolta, että ensin hankitaan lapsi ja sitten erotaan kun lapsi on ihan pieni. Kyllä pitäisi sen verran tsempata, että edes yrittää pysyä yhdessä, ellei se kumppani sitten ole aivan mahdoton. Toisaalta voidaan kysyä, että miksi edes on hankkinut yhteisen lapsen idiootin kanssa? Ja kaiken kukkuraksi kysyin tältä mieheltä, että onko hän ajatellut, että haluaisiko hän lisää lapsia, johon hän vastasi, että kyllä hän toivoisi saavansa joskus vielä kaksi lasta lisää, kun kuulemma lapset ovat niin ihania. Eipä minulle ainakaan naisena herätä luottamusta eikö houkuta ajatus hankkia lapsi miehen kanssa, joka on kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni.

Mä ymmärrän, että voi olla tilanne, että henkilö on saanut vaikka 18-vuotiaana lapsen silloisen lyhytaikaisen kumppanin kanssa ja eronnut jo vauvavuonna ja sitten esim. 28-vuotiaana mennyt naimisiin ja saa lapsen puolison kanssa ja sitten eroaa lapsen ollessa pieni, mutta että kypsässä iässä tapahtuu kahdesti se, että ero tapahtuu pikkulapsiaikana. Silloin piti kyllä karsia peiliin ja miettiä, että onko omassa elämänhallinnassa tai arviointikyvyssä puutteita.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto pyrkii astuttamaan sinut, sitä varten on suhteen alussa kestävä noin 3v alkuhuuma. 

Luonnon kannalta ei ole enää väliä vaikka sen jälkeen eroaisi, itse asiassa ehkä jopa parempi, jos molemmat tekevät uuden satsin mahdollisimman monen kanssa jolloin geenivariaatiot lisääntyvät.

No mutta katsos kun ei enää eletä kivikaudella :) Ihmisillä on myös tunteet ja moraali joten ei aina voi vedota pelkkään biologiaan. Huo raamisessa ei ole mitään ihailtavaa

Kyllä vain ja ainoastaan biologiaan. Pitää lisääntyä nuorena kun on vielä keskenkasvuinen ja tyhmä.

Vierailija
42/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustut ihmiseen joka kertoo sinulle olevansa ihminen, jonka kanssa et tahdo olla ja sen sijaan että siirtyisit eteenpäin elämässäsi mässäiletkin aiheella jossain vauvafoorumilla..

Hmm. Mee roskiin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken suominaisten surkeasta tasosta..

Vierailija
44/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustut ihmiseen joka kertoo sinulle olevansa ihminen, jonka kanssa et tahdo olla ja sen sijaan että siirtyisit eteenpäin elämässäsi mässäiletkin aiheella jossain vauvafoorumilla..

Hmm. Mee roskiin ap.

Miksi nyt noin solvaava kommentti? Käytöstavat pitää olla.

Vierailija
45/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kaksi eroa pikkulapsiaikoina, johtuen miesten väkivaltaisuudesta. Väkivaltaisuus tullut ilmi vasta lasten synnyttyä. En oppinut kerrasta, mutta kahdesta kyllä enkä toisen eron jälkeen ole enää parisuhteeseen hakeutunut, enkä tuu hakeutumaan. Ton miehenkin kannattaisi nyt ensin ainakin kasvattaa lapset aikuisiksi ja katsella vasta sitten ehkä uutta naista.

46/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kommentteja ?

Vierailija
47/60 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on paska isä, mikä on ollut syy eroihin?

48/60 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuta lisättävää?

Vierailija
49/60 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla lapsen turvallisuuden kannalta parasta, että erotaan.

50/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla viestittelin Tinderissä 38-vuotiaan 4 lapsen yh-faijan kanssa. Hän kertoi, että lapset ovat iältään 12, 11, 7 ja 3. Minä kysyin, että kuinka usein lapset tapaavat äitiään, vastasi hän, että lapsilla on siis kolme äitiä. Eli ilmeisesti kaksi vanhinta lasta on ekan naisen kanssa, sitten hän on eronnut lasten ollessa pieniä, ja lyhyen seurustelun jälkeen hankkinut lapsen toisen naisen kanssa ja taas sama kuvio ja vielä kolmannen naisen kanssa tullut ero pikkulapsiaikana. Kaiken lisäksi tämä mies oli kirjoittanut profiiliinsa, että hän haluaa lisää lapsia. Täytyy olla tosi epätoivoinen idiootti sen naisen, joka tuohon soppaan lähtee mukaan ja vielä hankkii yhteisen lapsen tämän miehen kanssa.

Vierailija
51/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen nainen. Olen eronnut ensimmäisestä avioliitostani kun esikoinen oli alle vuoden. Tämän tein, koska miehen ryyppääminen lähti käsistä vauvan synnyttyä ja pelkäsin häntä.

Vuoden kuluttua tapasin toisen miehen ja seurustelimme kun yllätysraskaus alkoi. Emme olleet kunnolla tutustuneet, mutta päätimme silti antaa lapsen syntyä. Muutimme yhteen ja menimme naimisiin. Totuus valkeni kun vauva oli syntynyt. Mies oli hyvin kontrolloiva ja ilkeä, asetti lapset eriarvoiseksi saman katon alla. Kyllä vaan, jätin myös hänet ja olen ollut kymmenen vuotta lapsieni kanssa yksin.

Eli nyt jos menisin treffeille, niin olen jotenkin moraalisesti huonompi kun muut, koska minulla on kaksi lasta ja kaksi eroa takana?

Vierailija
52/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.

Normaali luonnon kiertokulku:

Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.

jne.

Siis mitä toi porsitaan tarkoittaa? Mikä tän kommentin idea on?

Joku porsas siellä kirjoittelee saparo tutisten.

53/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen nainen. Olen eronnut ensimmäisestä avioliitostani kun esikoinen oli alle vuoden. Tämän tein, koska miehen ryyppääminen lähti käsistä vauvan synnyttyä ja pelkäsin häntä.

Vuoden kuluttua tapasin toisen miehen ja seurustelimme kun yllätysraskaus alkoi. Emme olleet kunnolla tutustuneet, mutta päätimme silti antaa lapsen syntyä. Muutimme yhteen ja menimme naimisiin. Totuus valkeni kun vauva oli syntynyt. Mies oli hyvin kontrolloiva ja ilkeä, asetti lapset eriarvoiseksi saman katon alla. Kyllä vaan, jätin myös hänet ja olen ollut kymmenen vuotta lapsieni kanssa yksin.

Eli nyt jos menisin treffeille, niin olen jotenkin moraalisesti huonompi kun muut, koska minulla on kaksi lasta ja kaksi eroa takana?

Anteeksi vaan, mutta hankit siis esikoisesi miehen kanssa, joka kirjoituksestasi päätellen ryyppäsi aika paljon jo ennen lapsen syntymää? Ja toinen lapsesi sai alkunsa lyhyen seurustelun jälkeen siksi, kun et huolehtinut ehkäisystä. Ei niitä yllätysraskauksia oikeasti ole paljoa, kun esim. Hormonaalinen ehkäisy on käytännössä 100% luotettava.

Vierailija
54/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta naisesta tulee rääkyvä hullu lapsen saatuaan. Sitten kun se huutaa miehen häipymään asunnosta niin mies voi sen tehdäkin.

Vierailija
55/60 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tällä viikolla viestittelin Tinderissä 38-vuotiaan 4 lapsen yh-faijan kanssa. Hän kertoi, että lapset ovat iältään 12, 11, 7 ja 3. Minä kysyin, että kuinka usein lapset tapaavat äitiään, vastasi hän, että lapsilla on siis kolme äitiä. Eli ilmeisesti kaksi vanhinta lasta on ekan naisen kanssa, sitten hän on eronnut lasten ollessa pieniä, ja lyhyen seurustelun jälkeen hankkinut lapsen toisen naisen kanssa ja taas sama kuvio ja vielä kolmannen naisen kanssa tullut ero pikkulapsiaikana. Kaiken lisäksi tämä mies oli kirjoittanut profiiliinsa, että hän haluaa lisää lapsia. Täytyy olla tosi epätoivoinen idiootti sen naisen, joka tuohon soppaan lähtee mukaan ja vielä hankkii yhteisen lapsen tämän miehen kanssa.

Tyypillinen nainen ajattelee, että hän on se lumihiutale joka "parantaa" miehen ja jonka kanssa yhteiselämä onnistuu. Harva ajattelee yhtä analyyttisesti kuin sinä...mietinkin jospa olet jonkun miespalstailijan alter ego. ;)

56/60 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta lisättävää?

57/60 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta?

58/60 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku vielä kommentoida?

59/60 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

`

Vierailija
60/60 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani mies laittoi toisen naisen raskaaksi kun eka nainen vasta odotti. Siirtyi lennossa toisen naisen kanssa suhteeseen. Nyt kolmas nainen raskaana. Sairautta tämäkin.

ALFA

L

F

A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän