Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2023

Vierailija
09.02.2023 |

Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.

Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.

Kommentit (3743)

Vierailija
3261/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä yhdellä on kyllä pahemman luokan pakkomielle Meriin. Eikä tajua että nolaa itsensä perusteellisesti.

Vierailija
3262/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Janne voittaa, hän on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jadelle oli selvästi jotain hampaankolossa Jannea kohtaan. Näytti siltä, kun kysyttiin kumman toivoi jatkavan. Jannen vai Teemun.

Sinun oma harhainen päätelmä. Älä sano sanaa seväti, kun et varmaksi tiedä.

Seväti? Mikä sana se on? Vai pelkkä kirjoitusvirhe?

Kirjoitusvirhe... Etkö muuta keksinyt, kun viestisi poistettiin.. 🙈

Vierailija
3264/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun ottaa Merit ja Jadet päähän. Täällä yksinäisessä huoneisossani olen täysin ahdistunut ja mietin miten haukkua farmilaisia mahdollisimman rumasti tänne päivät pitkät. Muuta elämää minulla ei enää ole.

Vierailija
3265/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariko voittoon niin äijät älähtää kun pitävät itseään selkeänä voittajana.

Vierailija
3266/3743 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun ottaa Merit ja Jadet päähän. Täällä yksinäisessä huoneisossani olen täysin ahdistunut ja mietin miten haukkua farmilaisia mahdollisimman rumasti tänne päivät pitkät. Muuta elämää minulla ei enää ole.

Olen huomannut. Taisi neljäs aloittamasi haukkumisketjusi samasta aiheesta poistua.... Kertoo akan paljon psyykestä..

Vierailija
3267/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariko valehteli sujuvasti farmille saapuneille entisille kilpailijoille että hän löysi kultaisen perunan, kuittaakohan jompikumpi Sampo tai Janne asian miten se todellisuudessa meni että ei pääse äänestyksellä suoraan finaaliin.

Vierailija
3268/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko-79 kirjoitti:

Mariko valehteli sujuvasti farmille saapuneille entisille kilpailijoille että hän löysi kultaisen perunan, kuittaakohan jompikumpi Sampo tai Janne asian miten se todellisuudessa meni että ei pääse äänestyksellä suoraan finaaliin.

Kyllä he ainakin nyt tietävät , miten asiat olivat.

Ei kaikkia asioita aina tarvitsekaan kertoa, eihän se ollut toisille tili velvollinen.

Vierailija
3269/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa sympaattinen Teemu voittanut. Nyt kun Teemu tippui, toivon voittoa rehdille Jannelle.

Sampo ja Mariko on kuin viime kauden Teemu ja Taina. Eiköhän se niin mene, että sama kaava toistuu tänäkin vuonna.

Noniin poistin sanan 'kieroilija'. Happy now?

Vierailija
3270/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa sympaattinen Teemu voittanut. Nyt kun Teemu tippui, toivon voittoa rehdille Jannelle.

Sampo ja Mariko on kuin viime kauden Teemu ja Taina. Eiköhän se niin mene, että sama kaava toistuu tänäkin vuonna.

Noniin poistin sanan 'kieroilija'. Happy now?

Minkä ikäinen olet kun viitsit samaa merkitsemätöntä viestiä toistella....kerro edes mihin se sun mielestä vaikuttaa... 😄

Vierailija
3271/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä nautin kun Mariko voittaa ja täällä kaikkia ärsyttää. Sitten kun ei parempaa keksitä niin alkaa taas valitus siitä nenäkorusta.😂

Vierailija
3272/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä nautin kun Mariko voittaa ja täällä kaikkia ärsyttää. Sitten kun ei parempaa keksitä niin alkaa taas valitus siitä nenäkorusta.😂

Sama täällä.. Toivon että Mariko voittaisi.. Ei nenäkoru ollut esteenä kun voitti Tanssii tähtien kanssa kilpailun.. Siitä uliseminen on yx hailee. 😄

Vierailija
3273/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä katkerimmat tapaukset sanoo hyvää pelaamista kieroiluksi, kun muuta ei keksi.... Yyyyyyy....

Vierailija
3274/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.. Toivon että Mariko voittaisi.. Ei nenäkoru ollut esteenä kun voitti Tanssii tähtien kanssa kilpailun.. Siitä uliseminen on yx hailee. 😄

Nimenomaan!😄

Vierailija
3275/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samponkin voitto kelpaa, kunhan Janne ei voita.

Vierailija
3276/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mikä tässä ohjelmassa ärsyttää. No se, kun nämä henkilöt juontajineen eivät tee ohjelmaa katsojille vaan itselleen.

Vierailija
3277/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se Sampo sattuu voittamaan, niin kyllä joku ottaa siitäkin kierroksia.. Saisihan sillä perheen kanssa ihan kivan lomareissun.

Vierailija
3278/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äryttäää, ärsyttää, ärsyttäääää, kun tämä ihana maalaiselämä ohjelma loppuu.

Vierailija
3279/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon rehdin Jannen voittavan. Mariko on ihan hirveä.

Vierailija
3280/3743 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin Janne voitto kuin kahdelle muulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan