Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Sampo ei ainakaan niitä voittorahoja tarvitse, kun on nyt 19 milliä taskussa kaupan myynnistä.
Sampo sanoo, että tiedot myyntihinnasta eivät aivan pidä paikkaansa, mutta on totta, että heidän ei enää tarvitse huolehtia rahasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/69693793-082d-4c80-a7c5-9c35e6…
Vierailija kirjoitti:
Ihana Henny voittoon!
Jos se se sinulle on ihana, vaikka olisikin, en ikinä toivoisi voittoa tuollaiselle, jota on leikelty joka puolelta ja se on käyttänyt tuhansia euroja jonninjoutaviin ja tarpeettomiin leikkauksiin, jotka eivät ole tehneet sitä yhtään komeammaksi, päinvastoin. Nekin rahat menisi uusiin leikkauksiin ulkomaille, ei missään tapauksessa voittoon, siksi toiseksi, en voi sietää tuon kaltaista ihmistä yhtään.
Minä toivoisin voittoa Jannelle, mutta luulen, että Sampo voiton vie.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Henny voittoon!
Yök, kaikenlaisia se luoja hyväksyy.
Farmi ei ole enää entisensä, muistuttaa Big Brotheria, maatöiden näyttö vähemmällä, kamera kuvaa vaan juonitteluja.
Sen osaa tämä ärsyttävä kyläkauppias, jolla joka jaksossa pää täyttyy pissalla enemmän ja enemmän. On myös hyvin empatia kyvytön ja raukka. Kertoo jos joutuu laavulle ottaisi aina heikomman osapuolen. Minusta hän joutaa jo julkisuudesta pois, ei ole mitään annettavaa enää katsojille, aivan tyhjä pää näyttää olevan. Ihminen joka kameran edessä sanoo et manipuloin näitä kaikkia ja laitan pelaamaan niinkuin itse haluan pilaa koko tuotannon, menee hyvä fiilis pesuveden mukana.
Varmaan tästäkin tulee joku terapeutti joka puhuu sit lämpimikseen. Äkkiä kotiin rahakirstua vartioimaan. PS. Muistakaa raha ei tuo rakkautta, ei Sampollekaan. Ei kannata rahan takia olla hänelle kade!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko sopia, että pudonneet on pudonneita eikä heistä tarvitsisi täällä enää myöhemmin viikkotolkulla jankata?
Mutta kun minun on pakko päästä päivittäin kertomaan, miten Katria kiusattiin.
Tämä on totta.. Jokaisen pitäisi ymmärtää, miltä tuntuu, kun kukaan ympärillä olevista ei tykkää hänestä.
Se on kiusaamista, mutta koska tuo lepakko onkin mielestäni vähä järkinen, mitä se tajuaa,
halusi vaan saada tieltään hänen vihaamansa ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampohan sen Merille ehdotti. Meri halusi pitää ryhmän työkykyisenä.
No ei ollut ainoa jota Katrin jatkuva kälätys häiritsi.
t.nimim joka nähnyt kaikki jaksot.
No ei sentään moniakaan, mutta jotkut, tai lähinnä ainakin yksi oli jumalattoman kateellinen Katrille
ja heidän huonojen väliensä takia rupesi kuvittelemaan, että Katri hänet tilaisuuden tullen heti nimeä kaksintaisteluun, hänen piti saada uhka ulos, ennen kyseistä mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Henny voittoon!
Jos se se sinulle on ihana, vaikka olisikin, en ikinä toivoisi voittoa tuollaiselle, jota on leikelty joka puolelta ja se on käyttänyt tuhansia euroja jonninjoutaviin ja tarpeettomiin leikkauksiin, jotka eivät ole tehneet sitä yhtään komeammaksi, päinvastoin. Nekin rahat menisi uusiin leikkauksiin ulkomaille, ei missään tapauksessa voittoon, siksi toiseksi, en voi sietää tuon kaltaista ihmistä yhtään.
Mielipiteesi on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampohan sen Merille ehdotti. Meri halusi pitää ryhmän työkykyisenä.
No ei ollut ainoa jota Katrin jatkuva kälätys häiritsi.
t.nimim joka nähnyt kaikki jaksot.No ei sentään moniakaan, mutta jotkut, tai lähinnä ainakin yksi oli jumalattoman kateellinen Katrille
ja heidän huonojen väliensä takia rupesi kuvittelemaan, että Katri hänet tilaisuuden tullen heti nimeä kaksintaisteluun, hänen piti saada uhka ulos, ennen kyseistä mahdollisuutta.
Niin se peli toimii että halutaan uhat pois. Normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Henny voittoon!
Sitä voi vaan miettiä luoja ajatteli luodessaan ihmisiä. Mutta on väärin ajatella, että luoja olisi ollut väärässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko sopia, että pudonneet on pudonneita eikä heistä tarvitsisi täällä enää myöhemmin viikkotolkulla jankata?
Mutta kun minun on pakko päästä päivittäin kertomaan, miten Katria kiusattiin.
Tämä on totta.. Jokaisen pitäisi ymmärtää, miltä tuntuu, kun kukaan ympärillä olevista ei tykkää hänestä.
Se on kiusaamista, mutta koska tuo lepakko onkin mielestäni vähä järkinen, mitä se tajuaa,
halusi vaan saada tieltään hänen vihaamansa ihmisen.
Katrista kyllä tykättiin, mutta hän ei antanut oikein tilaa muille. Olisi ollut hyvä jos joku olisi puhunut hänelle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Henny voittoon!
Yök, luoja on hyväksynyt sinun kaltaisen ihmisten haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa seuraava Farmi-kausi sellainen, jossa olisi juonittelu kokonaan kielletty, eikä olisi mitään immuniteetin tuovia esineitä. Keskityttäisiin vain maatilan töihin ja kaksintaistelumittelöihin ilman kieroilua.
Mutta tuotanto ilmeisesti olettaa, että juonittelu on katsojien mieleen ja lisää katsojalukuja?
Mites kävi BB:llekin, kun tuli kausi, jolla juonittelu sallittiin? Katsojat katosi, kausi floppasi ja tuli lopetuspäätös. Juonittelu kuuluu Selviytyjiin, ei muihin tositv-kisoihin.
Juonittelun saisi kieltää joka ohjelmassa, ihmiset on muutenkin niin itsekkäitä ja omahyväisiä. Hyvällä mielellä voi katsoa mitään, kun ohjelma keskittyy kieroiluun ja "minä olen sinun liitossa".
Tv lisää rehellisellä tekemisellä, taidolla, osaamisella ja tiedolla voiton saamisen kannattava.
Mä tykkään Hennystä! Hyvä huumori, reilu ja tarttuu tilan töihin mukisematta. Myönnetään, minulla oli ennakkoluuloja häntä kohtaan mutta nyt viimeistään ne on karisseet. Tykkään myös Jannen rauhallisesta tyylistä sekä Marikosta. Ikävä kyllä hänestä on paljastunut pieni päsmäröinnin meininki.
Vierailija kirjoitti:
Niin se peli toimii että halutaan uhat pois. Normaalia.
Mutta yleensä nämä periaatteen ja kunnian nimeen vannovat miehet haluavat haastaa tasoisensa miehen. Sampo on kuitenkin aina ensin haastamassa niitä heikompia. Fiksua tietenkin, että pelastuu varmemmin itse, mutta hieman raukkamaista myös, eikö totta? Saahan noin tehdä, mutta tekopyhää puhua mistään kunniasta ja herrasmiesmäisyydestä 🤭
Teaserin perusteella kolmiottelun toisessa joukkueessa näkyi olevan ainakin Teemu, Antonio ja Mariko. Toisessa joukkuessa ainakinn Sampo, muita ei näkynyt. Ilmeisesti yksi jää pois? Ja jotain vesi-/maitotobkkia kannettiin. Toivottavasti ei ole taas pelkkiä fyysisiä/miehille edullisempia tehtäviä.
Herranjestas Katri kiusaamista Meri fanaatikot, ihan teidän itsenne parhaaksi hakekaa ammattiapua! Ei teidän viikkotolkulla jankkaaminen ole enää normaalia.
Ootte hullui.