Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua... Toivon, että suhtaudut tähän ongelmaan asian vaatimalla vakavuudella

Vierailija
09.02.2023 |

Sukuni on kunnollinen. En tiedä suvustani ketään, joka vieroksuisi työntekoa. Suurin osa on käynyt kouluja ihan kunnolla ja on vakaissa ammateissa. Pidän sukuani fiksuna, vaikka tietysti kaikilla on aina piilevät mielipiteet eri aiheista. Ei niitä kuitenkaan tuoda kaiken kansan kuultavaksi juntilla tavalla.

Suvussani on myös yksi elämänkoululainen, ja häpeän tätä asiaa syvästi. Hän on yksi näistä ymmärtääkseni aivan vakaassa työsuhteessa olleista ja livenä ihan mukava tyyppi. Somessa sitten on hieman omanlaisensa meininki. Hän aina silloin tällöin lähestyy minua somen kautta ja häpeän sitä, koska hänen somejuttunsa ovat mitä ovat ja antavat väärän vaikutelman. En aio blokata, kiitos ehdotuksesta. En todellakaan kehtaa blokata ketään ilman, että ovat tehneet jotain pahaa minulle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain ihan oikeitakin

ongelmia?

Vierailija
22/22 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on sinun omien korviesi välissä.

Jokaisella saa olla omat mielipiteet, jotka he ovat oikeutettuja myös tuomaan julki.

Siitäkin huolimatta, ettei joku herkkämielinen lumihiutale niitä kykene ymmärtämään tai sulattamaan.

Hänen sosiaalinen mediansa, hänen päätöksensä, mitä sinne postailee.

Sinun mielipiteistäsi/ajatuksistasi viis.

Itse kantaa vastuunsa jä kärsii mahdolliset seuraukset.

Voit joko sivuuttaa postauksensa sen kummemmin uhraamatta ajatustakaan tai voit blokata koko tyypin.

Sanoin heti alussa, etten kehtaa blokata. Ymmärrätkö lukemaasi? Häpeäisin silmät päästäni, kun hän joskus livenä kysyisi että miksi estin hänet ilman mitään syytä.

Ymmärrän erittäin hyvin lukemaasi, mutta sinä et taida ymmärtää omaa typeryyttäsi.

Johan sä häpeät häntä joten mitäpä se muuttais paitsi että joutuisit ilmiantamaan hänelle oman typeryytesi ja lapsellisuutesi.

Sulla on vaihtoehdot vähissä.

Ja mitä ilmeisimmin todella mitätön ja keksimällä keksitty tekosyy häpeillä toista ihmistä sekä hänen mielipiteitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi