Mies kumpi teitä kiihottaa kun laitatte käden naisen housuihin?
Jos pikkareissa pullottaa tuuhea karvoitus ja vielä ehkä kunnon kohouma turpeaa huulta ja iso klitoris vai sitten että pikkarit ovat littana päin vakoa joka on sievä vako ilman mitään pullotuksia ja karvoja?
Eli pillu runsas, turpea, tumma ja karvainen vai sievä vaalea ja minimalistinen?
Kommentit (52)
Karvoituksella ja muodolla ei ole niin väliä.
Eniten kiihoittaa se vastustelu ja lopulta se alistuminen tyydyttäjän osaan.
Sievä posliini. EI hierrä ja haise kuselle
karvainen on paras. pitää olla sukukypsä nainen.
kerrän sujutin 16v likan pikkareiden alle känsäistä kouraani ja klitoris oli lilkalla peukalonpään kokoinen
n olin itse 19v joten auto tulille ja äkkiä pikkutielle ja takapenkille likan kanssa ja panemaan, oli karvaa ja märkää ja iso klitoris.
kotiintuloajat kun oli niin piti viedä klo 10 illaksi himaan.
no eikun auto kotiin parkkiin ja hiivin paikalliseen baariin ja kun oli kassit jo tyhjät niin ei tullut panostettua muuten lyyleihin vaan iskin baarista tarjoilijan valomekin aikaan jota paukutin sen himassa aamuun asti
Oli miten oli, kunhan saa upottaa kielen sinne. Ja alkaa nuolemaan. Pitkään. Hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
kerrän sujutin 16v likan pikkareiden alle känsäistä kouraani ja klitoris oli lilkalla peukalonpään kokoinen
n olin itse 19v joten auto tulille ja äkkiä pikkutielle ja takapenkille likan kanssa ja panemaan, oli karvaa ja märkää ja iso klitoris.
kotiintuloajat kun oli niin piti viedä klo 10 illaksi himaan.
no eikun auto kotiin parkkiin ja hiivin paikalliseen baariin ja kun oli kassit jo tyhjät niin ei tullut panostettua muuten lyyleihin vaan iskin baarista tarjoilijan valomekin aikaan jota paukutin sen himassa aamuun asti
Heräsitkö päiväunilta, vai?
sheivaamaton outie ainoastaan kinsotaisi tuntea, jos joskus saisin edes mahdollisuuden käden housuun tunkea
haluan aikuiseensekaantumiskokemuksen, eli en välittäisi tuntea sormissani mitään karvatonta olmista nahkalättyä
Karvainen, turpea, turvonnut ja märkä on parasta. Kaiken huippu jos on vielä isot sisemmät huulet ja reilun kokoinen klitta.
Silti kaikki ovat hyviä.
Sheivattu pillu satiinipöksyissä, jotka ovat kostuneet tuntumalla jo läpimäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko välimuotojakin?
Ei ole Karva Kalevilla välimuotoja. Sille kelpaa vain aito ja oikea kusipuska.
Poikani, vettäkin on olemassa, vai ajatko pääsikin posliiniksi aina kun hiukset ovat sietämättömästi rasvoittuneet?
Vierailija kirjoitti:
Sievä posliini. EI hierrä ja haise kuselle
onko myös posliinitukka kiihottava https://www.instagram.com/p/Ck_O_EKt8x3/?utm_source=ig_embed&ig_rid=7e9… Ajattele miten hygieeninen ja hajuton.
Vierailija kirjoitti:
Sheivattu pillu satiinipöksyissä, jotka ovat kostuneet tuntumalla jo läpimäriksi.
Pystytkö todella hullaantumaan jos naama, kainalot ja alapää ovat samaa sarjaa kaikki; tuntitolkulla puunattu ja siloteltu? Minusta paras näky olisi jos naaman ja tukan söpistyksen eteen on tehty kaikki mahdollinen mutteivät söpöstely-toimet koska loppukroppaa lain, vaan se on saanut olla simmoisenaan hamasta syntymästään asti. Vielä parempi hollei kroppia ole vasite lihotettu ja tatskauiltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö todella hullaantumaan jos naama, kainalot ja alapää ovat samaa sarjaa kaikki; tuntitolkulla puunattu ja siloteltu? Minusta paras näky olisi jos naaman ja tukan söpistyksen eteen on tehty kaikki mahdollinen mutteivät söpöstely-toimet koska loppukroppaa lain, vaan se on saanut olla simmoisenaan hamasta syntymästään asti. Vielä parempi hollei kroppia ole vasite lihotettu ja tatskauiltu
Olemme tästä siis eri mieltä. Laittautunut nainen saa aina huomioni. Samoin isot rinnat. Eivätkä nämä asiat muutu.
Ensin karvat ja sitten kiimainen märkä pillu. Posliinit on jo niin last season.
Vierailija kirjoitti:
En olisi osannut paremmin sanoa.
Likainen pillu paras pillu ja persvaossa myös runsas ja rehevä pyllynhaju saa kalun välittömästi kovaksi.
Tästä ketjusta mulle tuli ajatus, jonka haluaisin toteuttaa, mutta taitaa jäädä silti vain ajatukseksi Laittaisin itse oman käden housuihini ja pyyhkäisisin sitten kevyesti kostealla sormella miestä poskelle.
N