Nainen! Miten mies onnistui viettelemään sinut?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jos näen miehen alasti tai hän koskettaa niin silloin minut on vietelty. Täytyy olla kuitenkin viehättävä mies
Mitä? Siis jos sattuisit näkemään jonkun miehen alasti, olisit myytyä naista? Eihän nainen toimi noin.
Olemalla ennestään tuttu, olemalla aidosti sellainen, että meillä on paljon yhteistä, pyytämällä treffeille, tekemällä kiinnostuksensa selväksi puhumatta mitään karkeuksia tai rasvaisia juttuja, käyttäytymällä muutenkin hyvin, olemalla sellainen persoona, joka minuun vetoaa, ja viimekädessä sellainen, jonka koskettaminen tuntuu hyvältä. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse varsinaisesti vietellä, sillä tiedän ensisilmäykseltä haluanko jotain miestä vai en. Sen jälkeen voi lähinnä pilata sen tai nostaa tunnelmaa, mutta pelkällä käytöksellä ei voi vietellä.
Ilmaisetko kiinnostustasi miehelle mitenkään?
Kuikuilen tietysti ja hakeudun läheisyyteen/käyttäydyn niin, että miehen on helppo tulla juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse varsinaisesti vietellä, sillä tiedän ensisilmäykseltä haluanko jotain miestä vai en. Sen jälkeen voi lähinnä pilata sen tai nostaa tunnelmaa, mutta pelkällä käytöksellä ei voi vietellä.
Joo tämä, miehen pitää olla mun tyyppiä ja fyysisesti puoleensavetåvä, muuten mitkään temput eivät auta.
Viimeisin tilanne jossa olin lopullisesti myyty tapahtui treffeillä miehen kanssa, jota olin pari kertaa tavannut. Hän kohteli minua koko illan kuin prinsessaa, kukaan ei ollut koskaan huomioinut minua sillä tavalla. Mies oli ujohko ja niin hellyttävä, ettei sydän voinut muuta kuin sulaa. (Juttu ei kyllä päättynyt hyvin mutta se on sitten toinen tarina.)
Nuoremman miehen on pyrittävä 20-30 vuotta itseään vanhemman naisen seuraan. Silloin jo hyvät mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon takapanolla saa naisen kuin naisen.[/quote
Ja pääsit siihen asti miten? Alkoholilla ja baarilla osuutta asiaan? Seuraava kommentoija, kiitos!
Ei pidä aliarvioida takapanon merkitystä. Täytyy vaan saada nainen ymmärtämään että on kunnon takapanoa tiedossa.
Alemman tason miehet pois ketjusta!
Missäs me sitten keskustelemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen miehen alasti tai hän koskettaa niin silloin minut on vietelty. Täytyy olla kuitenkin viehättävä mies
Mitä? Siis jos sattuisit näkemään jonkun miehen alasti, olisit myytyä naista? Eihän nainen toimi noin.
En ole tuo kirjoittaja, mutta hänhän totesi, että miehen pitää olla viehättävä. Eli ei se alastomuus tuossa ratkaisevaa ole vaan se, että nainen tuntee vetoa miestä kohtaan. Silloin toki haluaakin nähdä miehen alasti ja oma halu vain kasvaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mut taas pitää nimenomaan hurmata jollain muulla kuin ulkoisilla avuilla.
Olen umpirakastunut mieheen joka ei aluksi sytyttänyt ollenkaan, mutta kun tutustuimme niin kolahti ja lujaa. Ihana ihana ihana mies! Vaikka edelleenkin objektiivisesti ajatellen tajuan ettei mies ole komea, niin minun silmissäni hän on kuumiin ja seksikkäin mies koko maailmassa.
Huumaa kestänyt kohta vuoden sitä ennen tunsimme ja teimme töitä yhdessä reilut 2 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisetko kiinnostustasi miehelle mitenkään?
Kuikuilen tietysti ja hakeudun läheisyyteen/käyttäydyn niin, että miehen on helppo tulla juttelemaan.
Hienoa. Näin ujona miehenä arvostan sitä, jos nainen parilla pitkällä katseella tai hymyllä ilmaisee, että suhtautuisi aloitteeseen myönteisesti. Muuten kynnys lähestyä on liian korkea.
Itse olen vähän samanlainen, että tiedän kyllä ensisilmäyksellä tunnenko vetoa naiseen vai en. Käytöksen ja puheiden myötä vetovoima voi toki kadota.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tainnut viettelyä tapahtua ollenkaan. Tavattiin koiraharrastuksen merkeissä, koiramme alkoivat leikkimään keskenään. Me aloimme jutella. Ystävystyimme. Jossakin välissä rakastuimme.
Aww ihanat! Itse menin vaan iskemään haluamani miehen baarissa, ja hän tarjosi juoman baarissa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tainnut viettelyä tapahtua ollenkaan. Tavattiin koiraharrastuksen merkeissä, koiramme alkoivat leikkimään keskenään. Me aloimme jutella. Ystävystyimme. Jossakin välissä rakastuimme.
Aww ihanat! Itse menin vaan iskemään haluamani miehen baarissa, ja hän tarjosi juoman baarissa : )
Voihan sitä noinkin toimia, niin ei ainakaan jää mitään sattuman varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut taas pitää nimenomaan hurmata jollain muulla kuin ulkoisilla avuilla.
Olen umpirakastunut mieheen joka ei aluksi sytyttänyt ollenkaan, mutta kun tutustuimme niin kolahti ja lujaa. Ihana ihana ihana mies! Vaikka edelleenkin objektiivisesti ajatellen tajuan ettei mies ole komea, niin minun silmissäni hän on kuumiin ja seksikkäin mies koko maailmassa.Huumaa kestänyt kohta vuoden sitä ennen tunsimme ja teimme töitä yhdessä reilut 2 vuotta
Minä olen ihmetellyt sitä kuinka naiset järjestään kertovat tarinan "mies ei sytyttänyt ulkonäöllään eikä ollut minun tyyppini, mutta rakastuin luonteeseen".
Kuitenkin jos katsoo toteutuneita pareja, ainoat tilanteet joissa naista rumempi mies on naisen saanut, ovat sellaisia joissa miehellä on rahaa ja statusta.
OkCupidin data selvensi mistä on kyse. Naisten silmissä 80% miehistä on lähtökohtaisesti keskivertoa rumempia. Eli kun 7/10 nainen tapaa 7/10 miehen, mies on naisen silmissä ulkonäöllisesti häntä heikompaa tasoa. Sitten mies "hurmaa luonteella".
Mutta miehen piti olla vähintään 7/10, muuten mikään luonne ei olisi auttanut.
Olemalla hauska, fiksu ja välitön.
Kertoi suoraan kiinnostuksensa ilman pelejä ja venkoilua. Puhui kauniisti, teki hyvää ruokaa, keksi kivaa tekemistä. Osasi ottaa tilanteen haltuun ja esim. suudella luontevasti. Näytti hyvältä.
Hei, Olen Mustafi.
Minulla on aina purkillinen karvoja mukana.
Näytän vain tätä karvojen täyttämää purkkia ja sanon tämän aamuisia.
Toimii joka kerta.
Iloiset Terveiset
Mustafi.
Meillä meni kyllä ihan toisin päin, minä se olin joka vietteli.. Pikkuhiljaa hivuttaen.
Oli komeana, osti Mango-meloni jäätelön.