Nainen! Miten mies onnistui viettelemään sinut?
Kommentit (59)
Tultiin alusta alkaen tosi hyvin juttuun ja häntä kiinnosti tosi paljon kuulla elämästäni, kuulumisistani ja mielenkiinnonkohteistani. Pyyteli mukaan sinne tänne, tarjosi kun käytiin esim syömässä ja oli muutenkin vain todella mukava.
Tänä vuonna tulee 6 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemällä perinteisille illallistreffeille ja ilmaisemalla suoraan olevansa kiinnostunut minusta.
Minua vei pari kertaa illallistreffeille eräs paperilla hyvä mies, joka valitettavasti oli tylsä kuin mikä. Ei tullut siitä mitään. Sinnikäs kyllä oli.
Ap
Minäkin olen skipannut ns. paperilla hyvän ja komean miehen, koska ei vaan ollut kemiaa. Tai no, useankin. Ei nuo tylsäkään ole olleet, mutta ei vaan ole tullut sitä ihastumisen tunnetta ja kipinää minun puoleltani. He kyllä saattaneet ihastua kovastikin ja jäädä haikailemaan.
Hyvä esimerkki siitä, miten ristiin tunteet voi mennä (samaan aikaan itse ihastunut johonkin joka ei koe kemiaa minua kohtaan).
Vierailija kirjoitti:
Kunnon takapanolla saa naisen kuin naisen.[/quote
Ja pääsit siihen asti miten? Alkoholilla ja baarilla osuutta asiaan? Seuraava kommentoija, kiitos!
Mun miestyyppi on: komea, terävä-älyinen ja vähän kyyninen/negatiivinen jolla on musta huumorintaju.
Viime kerralla riitti kun sellainen ilmestyi paikalle ja avasi suunsa kun oltiin kahden kesken. Nyt hän asuu kanssani. Sellainen itsetietoinen ja anteeksipyytelemätön olemus vietteli.
Täytyy myöntää että kyllä se oli se isous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viemällä perinteisille illallistreffeille ja ilmaisemalla suoraan olevansa kiinnostunut minusta.
Minua vei pari kertaa illallistreffeille eräs paperilla hyvä mies, joka valitettavasti oli tylsä kuin mikä. Ei tullut siitä mitään. Sinnikäs kyllä oli.
ApMinäkin olen skipannut ns. paperilla hyvän ja komean miehen, koska ei vaan ollut kemiaa. Tai no, useankin. Ei nuo tylsäkään ole olleet, mutta ei vaan ole tullut sitä ihastumisen tunnetta ja kipinää minun puoleltani. He kyllä saattaneet ihastua kovastikin ja jäädä haikailemaan.
Hyvä esimerkki siitä, miten ristiin tunteet voi mennä (samaan aikaan itse ihastunut johonkin joka ei koe kemiaa minua kohtaan).
Eiköhän naisilla nuorena ole usein monia ottajia, jotka eivät kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnon takapanolla saa naisen kuin naisen.
Huonoin mahdollinen asento uuden naisen kanssa :D Ei tee mitään vaikutusta. Ainoastaan jos mies on vähän sellainen etten halua mitään intiimiä yhteyttä sen kanssa, niin pistän taakse pökkimään ja mietin omiani. Kerran on ollut tuollainen tilanne, että menin puutteessa yhden pidemmän aikaa tietämäni söpön miehen luokse ja se oli kaikkinensa sellainen farssi, että käskin hänet taakse, pistin jalat ristiin, polttelin röökiä ja katselin jotain kokkiohjelmaa samalla. Sain sentään orgasmin, ihan hyvän vieläpä. Mutta kokonaisuutena oli erittäin lame pano, vaikkakin sen vuoksi ikimuistoinen.
Mies istui kallellaan. Vessassa käydessäni huomasin hänen istuvan rahapussinsa päällä. Eipä siihen mitään muita kikkoja tarvittu, olin myyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin mahdollinen asento uuden naisen kanssa :D Ei tee mitään vaikutusta. Ainoastaan jos mies on vähän sellainen etten halua mitään intiimiä yhteyttä sen kanssa, niin pistän taakse pökkimään ja mietin omiani. Kerran on ollut tuollainen tilanne, että menin puutteessa yhden pidemmän aikaa tietämäni söpön miehen luokse ja se oli kaikkinensa sellainen farssi, että käskin hänet taakse, pistin jalat ristiin, polttelin röökiä ja katselin jotain kokkiohjelmaa samalla. Sain sentään orgasmin, ihan hyvän vieläpä. Mutta kokonaisuutena oli erittäin lame pano, vaikkakin sen vuoksi ikimuistoinen.
Mulla taas ainoa asento jossa saan orgasmin. Yksilökohtaista niin typeriä nää yleistykset.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinäkin olen skipannut ns. paperilla hyvän ja komean miehen, koska ei vaan ollut kemiaa. Tai no, useankin. Ei nuo tylsäkään ole olleet, mutta ei vaan ole tullut sitä ihastumisen tunnetta ja kipinää minun puoleltani. He kyllä saattaneet ihastua kovastikin ja jäädä haikailemaan.
Eiköhän naisilla nuorena ole usein monia ottajia, jotka eivät kiinnosta. Ap
Suurin osa on sellaisia. Ei mitään vikaa, mutta mitään kipinääkään. Seksikkyys ja seksuaalinen kemia, fyysinen vetovoima puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ainoa asento jossa saan orgasmin. Yksilökohtaista niin typeriä nää yleistykset.
N
Minä saan tuolla tavoin vatsallani maaten, mutta esim. doggyssa en. Eli riippuu takaapäinkin siitä asennosta. Lähärissä saan helposti, kun penis hieroo siinä emättimen etuseinämää just hyvin.
No miespuolisen p-pano fetisistin viestit täyttävät ketjua? Kerro vielä miten pieni nikkeli pitää olla, että sulkijalihaksen ohi pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Minä saan tuolla tavoin vatsallani maaten, mutta esim. doggyssa en. Eli riippuu takaapäinkin siitä asennosta. Lähärissä saan helposti, kun penis hieroo siinä emättimen etuseinämää just hyvin.
Palataanpa aiheeseen. Miten päädyitte tuohon asti? Ap
Neanderthalensis kirjoitti:
No miespuolisen p-pano fetisistin viestit täyttävät ketjua? Kerro vielä miten pieni nikkeli pitää olla, että sulkijalihaksen ohi pääsee?
Siis mitä luulet takapanon tarkoittavan? Sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon takapanolla saa naisen kuin naisen.[/quote
Ja pääsit siihen asti miten? Alkoholilla ja baarilla osuutta asiaan? Seuraava kommentoija, kiitos!
Ei pidä aliarvioida takapanon merkitystä. Täytyy vaan saada nainen ymmärtämään että on kunnon takapanoa tiedossa.
Oli vain tosi mukava, fiksu ja hellä. Sai minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ja oloni turvalliseksi. Aika pian vain tajusin että en vain halua olla ilman häntä. Sitten vain totesin että turha enää jarrutella vaan hyppäsin vain suhteeseen. Nyt 20 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse varsinaisesti vietellä, sillä tiedän ensisilmäykseltä haluanko jotain miestä vai en. Sen jälkeen voi lähinnä pilata sen tai nostaa tunnelmaa, mutta pelkällä käytöksellä ei voi vietellä.
Ilmaisetko kiinnostustasi miehelle mitenkään?
Turvallinen, hyvä, hellä ja lämpöinen.
Jos näen miehen alasti tai hän koskettaa niin silloin minut on vietelty. Täytyy olla kuitenkin viehättävä mies
Ap