Nainen! Miten mies onnistui viettelemään sinut?
Kommentit (59)
Ei siinä tainnut viettelyä tapahtua ollenkaan. Tavattiin koiraharrastuksen merkeissä, koiramme alkoivat leikkimään keskenään. Me aloimme jutella. Ystävystyimme. Jossakin välissä rakastuimme.
Eikös se naisten naurattaminen ja vietteleminen ole niin so last century enää?
Älykäs, henkisesti kypsä, huumorintajuinen, hyvät keskustelutaidot
Puhumalla avokonttorissa töissä älykkäitä juttuja ja outoa huumoria säännöllisesti. Siinä sitten vähitellen ihastuin.
Karismalla, juttelemassa, olemalla ystävällinen, kuuntelemalla, olemalla läsnä eri tilanteissa, tarjoamalla apuaan.
Ei mua oo kenenkään tarvinnut vietellä, kyllä aina on ollut jo molemminpuolista kiinnostusta ilmassa, eikä sillä silloin ole hirveästi ollut väliä, millä lailla sen aloitteen sitten itse kukin on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tainnut viettelyä tapahtua ollenkaan. Tavattiin koiraharrastuksen merkeissä, koiramme alkoivat leikkimään keskenään. Me aloimme jutella. Ystävystyimme. Jossakin välissä rakastuimme.
Tätä ehkä hainkin. Voiko naista millään ulkoisella vietellä? Miehen täytyy vain olla sellainen, jonka nainen haluaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ehkä hainkin. Voiko naista millään ulkoisella vietellä? Miehen täytyy vain olla sellainen, jonka nainen haluaa. Ap
Oma ihana itsensä. Ap
Ei hän minua mitenkään vietellyt. Polkumme sattuivat kohtaamaan, olimme kumpikin omia itsejämme ja ne omat itsemme sattuivat tulemaan loistavasti toimeen keskenään.
Viemällä perinteisille illallistreffeille ja ilmaisemalla suoraan olevansa kiinnostunut minusta.
Ei minua tarvitse varsinaisesti vietellä, sillä tiedän ensisilmäykseltä haluanko jotain miestä vai en. Sen jälkeen voi lähinnä pilata sen tai nostaa tunnelmaa, mutta pelkällä käytöksellä ei voi vietellä.
No miäsGokemus tähä. Miten nainen nappasi minut. Olemalla ääliö-pelle-besserwiser palstalla jossa piti silloin, esihistoriassa, olla kovatasoisimpia filosofia-aate keskustelijoita. Olin myös hammaslääkärin käyntirekrytoija, kun filosoHwaT puri liian kovaa luuta yön ja päivän tunteina. Siinä oli takahampaan paikat hyvällä murskaus-koetuksella, kun Leniniä soviteltiin filosofialla alter-humanistiksi. .
Ei minua tarvitse varsinaisesti vietellä, sillä tiedän ensisilmäykseltä haluanko jotain miestä vai en. Sen jälkeen voi lähinnä pilata sen tai nostaa tunnelmaa, mutta pelkällä käytöksellä ei voi vietellä.
Tämä.
Minä viettelin miehen, vaikka en ole hääppöisen näköinen. Kahtelin aikani ja kyllästyin.
Ei ole kukaan vietellyt. Minä olen aloitteen tekijänä ollut aina.
Jos sun kanssa kehtaa olla pimeässä, niin ei siihen paljoa tarvita, että mies innostuu. Hymyilet ja leikit kiinnostunutta hänen asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ihana itsensä. Ap
No tässä on se kaikein suurin vaara olemassa. Näytelyfasadi tipahtaa mieheltä hetkeksi ja naikoska näkee läpi.......
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiteytti asian erinomaisesti. Kyllä mies sen kiinnostavuutensa pystyy käytöksellään pilaamaan, tai lisäämään sitä, mutta ei se tyhjästä synny jos ei sitä lähtökohtaisesti ole.
Onnistuinko