jokin mättää, kun haukun miestäni koko ajan
En haluaisi ja olen tietoisesti pyrkinyt parantamaan tapani. Se vaan on niin vaikeaa. Eilenkin huomasin motkottavani joka asiasta...
Kommentit (5)
kirjoittamassa ap: n. Koko eilinen päivä meni minulla myös mieheni haukkumisessa. Tosin, aihettakin löytyi moneen otteeseen ja siksi ehkä haukun nykyisin pienemmästäkin asiasta. Ärsyttää toisinaan niin paljon, että krrrrrrr.... Mieheni on välillä ihan ok. välillä niin kaukana ihannemiehestä, että! Samoin minä olen ajatellut sitäkin, että muuttuisikohan mieheni kivemmaksi, jos edes vähentäisin motkottamistani, mutta heti kun ajattelen positiivisesti hänestä, hän sanoo tai tekee jotain, joka ärsyttää.
Tämä helpotti, että on kohtalotoveri!! Tsemppiä meille molemmille!
Mieti
- miksi motkotat
- mistä motkotat
- syystä, vai turhaan
- edesauttaako motkotus mitään
- muista, että motkotus lisää motkotusta=)
- onko vika oikeasti sinussa, vai miehessä?
- sano miehelle suoraan, että itseäsikin asia häiritsee ja pyydä anteeksi ja kerro, että et tiedä, mikä aiheuttaa motkotuksesi. Oletko ehkä väsynyt, vai joudutko jankkaamaan miehelle aina samoista asioista (vaikka, että sukat jää aina keskelle olkkaria)
HALAA miestäsi - se auttaa aina kummasti=)
MUTTA siedän tiettyjä juttuja PALJON huonommin tähän pimeään vuoden aikaan:( Eipä tarvitse paljon keäsisin nalkuttaa, mutta tämä kylmyys, loska, pimeys -KAIKKI masentaa ja ssitä sitten nalkuttaa miehellekkin ihan pikku jutuistakin. Itkettää ja raivostuttaa koko ajan, ei paljon jaksa hymyillä...
Vierailija:
Mieheni on välillä ihan ok. välillä niin kaukana ihannemiehestä, että!
No et sinänkään varmaan mikään ihannevaimo ole, jos jokaisesta pikkujutusta mäkätät. Tuollainen tilanne on inhottava kierre, joka vaan pitäisi saada poikki niin pian kuin mahdollista.
Kavereistani ainakin arvelisin että puhumattomia asioita, katkeruuksia, pettymystä, arjen jakamisen puutetta. Puhukaa joskus oikeasti ettei tarvitse muiden kuullen (myös lasten kuullen) puukotella selkään.