Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmurut maanataihin***

20.11.2006 |

Kerran ehdin minäkin aloittaa pinon =)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herunut käynnistystä. Ehkä, EHKÄ lauantaina jos paikat ovat auenneet edes vähän. En ole kovin optimistinen.

Tämä on jo rääkkäystä. Mulla hajoaa pää!

Jatkan siis pillitystä, mulle alkaa olemaan jo ihan sama kaikki... Ei oikeasti jaksa enää.

CC ja mitä väliä nuilla viikoillakaan enää on...

Vierailija
22/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso *halaus* CC:lle

Pitkällä kaavalla minunkin käynnistys menee kun on tuo edellinen sectio takana.Joutuvat pitämään välipäiviä jos mitään ei tapahdu.

Äitipolin aulassa oli kuitenkin asiakaspääte joten teidän murujen tilanteita seurailen =)

Nyt kyllä viimeisen kerran täällä tänään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisupikkukuulle paljon tsemppiä käynnistelyn!! Toivottavasti lähtis hyvin käyntiin, taikka siis nopeasti ;)

Ja kaikille vauvan jo saaneille ONNEA!! Ihanaa kun saa joka päivä onnitella!

Täällä ollaan myös edelleen yhtenä kappaleena. Hirveesti tulee valkovuotoa/limaa... ihan klönteittäin. Oiskos limatulpaa? Mene ja tiedä. On kyllä tullut jo viikon. Pientä supistelua on, muttei mitään säännöllistä saatika kipeetä. Semmoista menkkamaista vain. Laskin jo, että eka yliaikais kontrolli rv41+3 osuis itsenäisyyspäivälle. Olen nähkääs aika varma, että yliajalle mennän. Olis kyllä ihanaa kun vauva syntyis marraskuun puolella, niin sais sen lapsilisän jo joulukuulta!

CC:lle jaksamista!!

äitikki rv 39+1

Vierailija
24/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt supistellu puolen tunnin välein ja selkää jomottaa lupaavasti.

Aion käydä nyt kuiteskin nukkuun, katotaan jos jotakin alkais tapahtua.Viimeksi supistelut lopahtivat yön aikana.

Neuvolakin olis huomenna.

Peukut pystyyn et pääsisin jo laitokselle.

En jaksa kuitenkaan uskoa....