Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut niin paljon riitoja viimeaikoina poikani kanssa, että nykyään mua edes ärsyttää nähdä koko poikaa.

Vierailija
08.02.2023 |

En haluaisi että näin käy, mutta kun käy. Heti kun poika tulee kotiin, mulla kiristyy pinna ja tulee kurja olo. Sitten meille tulee riitaa ja tulee vielä paskempi olo. Tuntuu, että vaikka sovitaan, joku jää kytemään. Tuntuu pahalta sanoa mutta olen iloinen kun pojalla on tänään iltatreenit ja saan olla koko illan yksin kotona. Eipä tarvitse riidellä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teille tulee riitaa". Ei sitä riitaa noin vain "tule". Sinä itse riitelet.

Vierailija
2/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne silloin kun tyttö oli teini. Meilläkin oli jaksoja, kun tyttöä veetutti kaikki ja jopa mun hengittäminen oli hänestä väärin. Se oli ärsyttävää. Onneksi se meni itsekseen ohi kun murrosikä väistyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole kasvattanut teiniä. Ne saattaa suuttua ihan mistä vain, kun ovat sillä tuulella. Ei siinä tarvitse kuin tervehtiä aamulla niin teinin aamu on pilalla.

Vierailija
4/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole kasvattanut teiniä. Ne saattaa suuttua ihan mistä vain, kun ovat sillä tuulella. Ei siinä tarvitse kuin tervehtiä aamulla niin teinin aamu on pilalla.

Aloittajahan itse suuttuu joka asiasta, ja jo pojan olemassaolo kiukuttaa. Eikö me luettu samaa aloitusta?

Vierailija
5/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis rakasta sun lasta.

Vierailija
6/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olit rehelinen aloiten tekiä! Voit kysyä häneltä,lätisikö avaa solmuja, yhdessä terapiaan menosta? Ette osaa keskenään puhua asioista niiden  oikeilla nimillä.Kumpikin varoo ettei toista suututa ja kumallakin on  omassa elämässä asiat huonosti.

Vierailija
7/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis rakasta sun lasta.

Rakastan häntä enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Siksi tämä tilanne tuntuukin niin kurjalta. En haluaisi tuntea ärsytystä kun näen hänet, mutta en voi sille mitään. Jatkuva riitely on rasittavaa ja tuo jatkuva kiukuttelu siitä, mikä minussa on vialla. Ei se silti tarkoita, etten rakasta. Ap

Vierailija
8/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä pinna kiristyy, että noin vain alat teinille räyhäämään?!

Ole aikuinen.

Vierailija
9/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset saa aina riidan aikaiseksi mistä tahansa syystä

Vierailija
10/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan itse suuttuu joka asiasta, ja jo pojan olemassaolo kiukuttaa. Eikö me luettu samaa aloitusta?

Mulle kävi noin sen jälkeen kun olin ollut lapseni roskakori pari viikkoa. Vanhemmatkin ovat ihmisiä joilla on tunteet. Ei kukaan loputtomiin jaksa ottaa vastaan toisen pahaa mieltä.

Aloittaja: se menee ohi aikanaan, usko mua.

Vierailija
11/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksen hedelmiä korjaat.

Vierailija
12/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis, jos observoisit tätä tunnettasi? Kiinnität huomiosi vaan tunteen tuntemiseen, tunnustelet miltä se tuntuu. Tälleen voit saada lisää informaatiota asiasta

Vierailija
13/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on molemminpuolinen.

T: Poika

Vierailija
14/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne on molemminpuolinen.

T: Poika

Nönnönnöö, mammanpoika.

T. Naapurin tyttö

15/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö mitenkään nousemaan tuon "yläpuolelle" olet pojan vanhempi ja silloin parasta mitä on tehä niin niellä kiukku ja olla se aikuinen.

Rajoja ja haastetta poika varmasti hakee ja nyt on siun hetki näyttää jopa loppuelämän malli miten ottaa konfliktit vastaan ja tällä voi olla kauas kantoiset baikutukset

Vierailija
16/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että riitelen parikymppisten lasteni kanssa enemmän kuin silloin, kun he olivat teinejä. Minua kritisoidaan nyt kaikesta. Onko tämä edelleen sitä irtautumista, vai miksi lapseni eivät siedä minua nyt?

Vierailija
17/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika asui meillä opiskeluaikanaan ollessaan noin 24-vuotias tultuaan tälle paikkakunnalle harjoittelutyöhön. Oli siis asunut opiskelupaikkakunnalla muutaman vuoden.

Kyllähän siinä käämi kärysi puolin toisin, kun kaikessa huushollihommassa sai patistaa ja tekeminen oli laiskaa löntimistä.

Nyt hän on jokusen vuoden vanhempi ja asennoituu ihan eri tavalla. Siinä menee aikansa ennen kuin ovat aikuisia ja osaavat asettua muiden asemaan.

Vierailija
18/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tuntee varmaan samoin sinua kohtaan? Tuleeko teillä riitaa vain sinun ja pojan kesken? Miten esim pojan ja isän kesken (jos on kuvioissa)?

Vierailija
19/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ragee.

Vierailija
20/27 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kerätä itsesi kokoon. Lapsellista, sun pitäisi olla se aikuinen. Pojalla taas voi olla paha olo sun vuoksi ja elämä pilalla. Jotkut aikuisena näyttelevät että kaikki on hyvin ja vihaa edelleen vihaista vanhempaa. Haluaa katkaista välit kokonaan, muttei uskalla kun äiti voi järkyttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän