Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua, mutta en voi lopettaa napostelua

Vierailija
08.02.2023 |

Mikä olisi hyvä ratkaisu mulle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto. Helpompi olla kokonaan syömättä, kuin yrittää jotenkin rajatusti syödä. Syöminen ylläpitää ruuansulatuksen toimintaa, jolloin nälän tunne tulee heti kun suoli alkaa vähänkään selviään edellisestä ruuasta. Paastotessa nälkä ja heikotus voi olla jonkin aikaa läsnä, mutta sen jälkeen suoli alkaa levätä, jolloin jatkuvaa näläntunnettakaan ei ole. Toki kannattaa tutustua ensin kunnolla ennen kuin alkaa, mutta erinomainen vaihtoehto perusterveelle

Vierailija
22/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina niitä jotka kehottaa keksimään jotain muuta tekemistä napostelun sijaan. Napostella ehtii hyvin, vaikka tekisikin välillä jotain muuta. Kuinka kauan sulla menee esim. syödä yksi korvapuusti tai berliininmunkki? Alle minuutissa menee helposti.

Esim. edellä mainittu neulominen ei estä napostelua mitenkään. Ja vaikka poistuisi hetkeksi kotoa, ennen ja jälkeen harrastuksen herkut kyllä maistuu ainakin itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina niitä jotka kehottaa keksimään jotain muuta tekemistä napostelun sijaan. Napostella ehtii hyvin, vaikka tekisikin välillä jotain muuta. Kuinka kauan sulla menee esim. syödä yksi korvapuusti tai berliininmunkki? Alle minuutissa menee helposti.

Esim. edellä mainittu neulominen ei estä napostelua mitenkään. Ja vaikka poistuisi hetkeksi kotoa, ennen ja jälkeen harrastuksen herkut kyllä maistuu ainakin itselleni.

Naposteluhimo voi mennä yllättävänkin nopeasti ohi. Jos sen himohetken ajan harhauttaa itseään jollain muulla, niin voi olla, että ihan kymmenenkin minuutin harhautus on riittävä

Vierailija
24/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelu johtuu todennäköisesti siitä, ettet syö kerralla riittävästi.

Isompia annoskokoja (muista lautasmalli) ja riittävästi nesteytystä.

Lopeta myös herkkujen hankkiminen kotiin.

Vierailija
25/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli itsellesi yhtenä päivänä viikossa napostelu .

Vierailija
26/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli itsellesi yhtenä päivänä viikossa napostelu .

Tämän meinasin kirjoittaa..itse olen nyt laihiksella ja syön siis kuutena päivänä viikossa vähemmillä kaloreilla ja yhtenä päivänä viikossa normaalisti/ Sallin silloin herkut..mulla ei toimisi semmoisen että kokonaan jättäisin herkut pois. Herkkupäivänä voin ostaa karkkia tai mitä vain mieli tekee. Olen näin laihduttanut jo muutaman kerran lievän ylipainon puolelta normaalipainoon. Nyt on taas laihduttamisen vuoro,kun haluan karistaa loput raskauskilot pois.

Vierailija
27/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painoa on riittävän paljon, että lääkäri kirjoittaa reseptin, kokeile laihdutuslääkettä. Kaikki napostelun ja makean himo hävisi sen siliän tien, kun aloin pistämään lääkettä.

Toinen vaihtoehto: keksi jotain niin mieluisaa tekemistä, että teet sitä mieluummin kuin napostelet. Esim. neulominen. Mieti, mikä on napostelun juurisyy ja koeta puuttua siihen.

Ei mitään laihdutus lääkkeitä! Pitää vain ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa napostelu. Kaikki on itsekurista kiinni, Nyt jotain selkärankaa!

Vierailija
28/28 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naposteluhalua illalla, niin se kertoo vain siitä että alkupäivän on syönyt liian vähän.

Kunnon tukeva aamupala, lautasmallilounas ja kunnon lämmin ruoka töiden jälkeen. Ehkä välipalakin vielä. Riittävästi oikeaa ruokaa, niin mieliteot alkaa vähentyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan