Narsistin vihan kohteena oleminen
Pahinta on joutua narsistin vihan kohteeksi. Olen joutunut narsistin epäsuosioon ja vihan määrä on jotain aivan kauheaa. Ja vieläpä syystä, jolle en itse voinut mitään. Henkinen paha olo on niin valtava, että tekisi mieli vain lopettaa kaikki, että pääsisi tuskasta eroon.
Kommentit (27)
Narsistien kanssa mikään ei ole normaalia. Ei työkuvioissa eikä lähisuhteissa. Itselläni kokemus parisuhteesta narsistin kanssa ja kun asiat eivät menneet narsistin haluamalla tavalla niin VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ sitä vihan määrää jonka mun niskaani kaatoi. Ihan ilman syystä suuttui milloin mistäkin pikkuasioista jotka tulivat ihan puskista. Kun ero viimein tuli niin millään tavalla narsistilla ei ollut kykyä asioita selvitellä. Häipyi vaan mun elämästä kylmästi. Narsistit ovat henkisesti lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
No contact ja estot päälle narsistille kylmästi. Niiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
Samaa mieltä! Älä ole missään tekemisissä narsistin kanssa. Muuten voit menettää mielenterveytesi.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa niin, että hengittäminenkin tuntuu raskaalta. Tuntuu, että narsisti pommittaa minua vihallaan jopa intuitiivisesti ajatustasolla. Olen huomannut, että aina, kun hän on vihainen minulle niin tunnen sen itsessäni ja tulee ihan fyysisestikin kauhea olo.
-Ap
Älä 8le missään tekemisissä hänen kanssaan. No contact!
Vierailija kirjoitti:
Narsistien kanssa mikään ei ole normaalia. Ei työkuvioissa eikä lähisuhteissa. Itselläni kokemus parisuhteesta narsistin kanssa ja kun asiat eivät menneet narsistin haluamalla tavalla niin VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ sitä vihan määrää jonka mun niskaani kaatoi. Ihan ilman syystä suuttui milloin mistäkin pikkuasioista jotka tulivat ihan puskista. Kun ero viimein tuli niin millään tavalla narsistilla ei ollut kykyä asioita selvitellä. Häipyi vaan mun elämästä kylmästi. Narsistit ovat henkisesti lapsen tasolla.
Jään ihmettelemään tuota ilmaisuasi häipyi mun elämästäni kylmästi.
Kysymys kuuluukin, miksi hän häipyi, miksi sinä et häipynyt, jos sinua kohdeltiin huonosti?
En voi ymmärtää tätä uhrin jäämistä huonoon suhteeseen. Minä lähtisin heti ensi lyönnistä tai halveksunnasta. Miksi varsinkin naiset ovat niin vässyköitä, että jäävät kärsimään? Miksi ripustautudutaan kamlaan mieheenkin?
No se vihaa kaikkea ja kaikkia. Huomenna on uusi vihattava. Paras tapa selvitä on olla näyttämättä, että hänen vihallaan olisi joku vaikutus sinuun. Ja tietysti kaikki kontaktit minimiin niissä työkuvioissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ihmettelemään tuota ilmaisuasi häipyi mun elämästäni kylmästi.
Kysymys kuuluukin, miksi hän häipyi, miksi sinä et häipynyt, jos sinua kohdeltiin huonosti?
En voi ymmärtää tätä uhrin jäämistä huonoon suhteeseen. Minä lähtisin heti ensi lyönnistä tai halveksunnasta. Miksi varsinkin naiset ovat niin vässyköitä, että jäävät kärsimään? Miksi ripustautudutaan kamlaan mieheenkin?
Kuule, jos et ole ollut tilanteessa, niin jätä kommentoimatta ja vässyköimättä.
Intuitiivisesti ja telepaattisesti koet asioita narsistin taholta???
Jos työkuvioissa pakko olla, käynti työterveyspsykologilla voisi auttaa, jos siihen mahdollisuus. Älä missään nimessä kerro kokemiasi tai tekemiäsi asioita narsistille, koska hän käyttää niitä asioita myöhemmin sinua vastaan.