Tietääkö mode mitä tarkoittaa aihe vapaa?
Sitä että täällä saa keskustella muustakin kuin siitä mistä sinä pidät.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap, etkö edelleenkään sisäistä sitä tosiasiaa että ylläpitäjä päättää mitä poistetaan, sun vikinäsi ei siihen vaikuta.
Etkö sinä apina sisäistä sellaista tosiasiaa että Suomen suurimman SANOMALEHDEN omistamalla palstalla luulisi että sananvapaus olisi edes jonkinlainen ARVO, mutta EI OLE ja tuo on perseestä! Ei ole kyse ihan mistä sattuu palstasta mutta sun aivoillehan tuo on liian vaikea asia ymmärtää.
Niin ehkä luulet. Perustuslakiin kirjattu sananvapaus koskee vain sitä, että valtiovalta ei rajoita sananvapautta.
Yksityisellä palveluntarjoajalla on täysi vapaus julkaista, mitä haluaa, ja jättää julkaisematta, mitä haluaa.
Kannattaa kuitenkin vaihtaa palstan nimi toiseksi. "Aihe vapaa" on aika suureellinen nimi palstalle, jossa on runsaasti kiellettyjä keskustelunaiheita ja jatkuvaa sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap, etkö edelleenkään sisäistä sitä tosiasiaa että ylläpitäjä päättää mitä poistetaan, sun vikinäsi ei siihen vaikuta.
Mutta kun se poistaa paljon sellaistakin, mitä ei kielletä palstan säännöissä.
Senkin saa palsta tehdä. He saavat päättää mistä /miten heidän palstalla keskustellaan
Vierailija kirjoitti:
https://vjfinland.fi/mita-keskustelupalstalla-voi-kirjoittaa/
Eli lyhyesti. Palsta päättää linjan.
Paremmin mode saisi poistaa täältä, henkilöitä loukkaavia, henkilökohtaisuuksiin, menevät, vihamieliset, joihinkin ihmisryhmiin kohdistuvaa todella loukkaavat ketjut,. Tänään täällä olikin sellainen ketju joka olisi pitänyt jo välittömästi poistaa.
1.TrollienAloitukset kyllä säilyvät
2. Alatyyliin voi kirjoittaa otsikoita
3. kokeillaas
Tämä keskustelu on bypassannu filtterin. Tänne voi siis lataa kaikkia törkeyksiä, eikä niitä poisteta.
KORONA ROKOTE 5G QANON TRUMP PFIZER FAUCI WEF KLAUS SCHWAB BIDEN
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Tämä on Sanoma Oy palsta ja säännöt tulevat sieltä. Poistavat mitä haluavat.
Jos haluat keskustella, miksi ihmeessä et perusta omaa palstaa, jossa voidaan keskustella rajattomasti.
Eikö Sanoma Oy:n tarvitse noudattaa omia sääntöjään?
Vierailija kirjoitti:
Päätellen aiheista, joita se poistaa, se on nainen, jonkin sortin melko ahdasmielinen kristitty, ei pidä liikunnasta, ehkä ylipainoinen ja mahdollisesti vieraannuttaja.
Vaikka olisikin niin, he saavat ne poistaa halutessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätellen aiheista, joita se poistaa, se on nainen, jonkin sortin melko ahdasmielinen kristitty, ei pidä liikunnasta, ehkä ylipainoinen ja mahdollisesti vieraannuttaja.
Olen vähän eri mieltä.
Persut ottivat tämän palstan hallintaansa ja sen kyllä 5aatàna huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä.
Kurppa uudestaan tarkemmin nuo linkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä.
Anteeksi oikoluku teki tepposet 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä.
Lueppa uudestaan tarkemmin nuo linkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä.
Kurppa? :D Se on itse kurppa, joka toisia haukkuu. Enkä todellakaan ole kiinnostunut mistään linkeistä. Ymmärrätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä.
Eipä mitään. Sattuuhan sitä.
Hyvä keskustelun aloitus! Peukku sille
Käyttäjä1633 kirjoitti:
Yhyy...
Moderoidi
Tämä!!