Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö päivällä ettå joku tulee lukitsemattomasta ovesta ok-taloon?

Vierailija
08.02.2023 |

Täällä päin oli pari tapausta ja nyt äitini on järkyttynyt kun meillä on ovi lukitsematta.
Teen etätöitä kotoa ja jos jos joku meinaa tulla pihaan näkee, että tallissa on auto .

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää. Mitä se joku täällä tekisi. Ei meillä ole mitään varastettavaakaan. Ovi on kyllä lukossa tietysti silloin, kun itse en ole kotona. Yleensä olen.

Meillä kävi "joku" monta kertaa. Jäi kiinni kun yhden kerran varasti jotain. Oikeudenkäynnissä sitten tuli ilmi, että hän on mieleltään sairas (psykopaatti ja skitsofreenikko) ja koki oikeudekseen kulkea ihmisten kodeissa, varsinkin öisin, kun ihmiset nukkuivat. Hän ajatteli, että jos ovi ei ole lukossa, niin se tarkoittaa, että siitä saa kulkea. Hän hiippaili kodeissa, tutki tavaroita, seisoskeli sänkyjen vieressä ja kuvitteli mitä kaikkea ihmisille tekisi. Ei kuitenkaan satuttanut ihmisiä vielä.

Hän oli tullut kotiimme päivisin kun ovi oli kiinni, mutta lukitsematta ja tein töitä kodissa kuvitellen, ettei meille kukaan tule silloin kun itse olen paikalla. Hän tuli sisään ja piilotteli komerossa ja ovien takana hiljaa. Ei siis näköjään ole väliä onko ihminen kotona tai onko siellä mitään varastettavaa, kun sekopäitä on olemassa.

Nykyään meillä on ihan aina ovet lukossa ja lisänä liiketunnistekamerat. Jossain vaiheessa tuo ihminen pääsee pakkohoidosta ja kuulemma silloin kannattaa olla varuillaan.

En olisi uskonut, että tällaistakin tapahtuu, ellen olisi tähän itse törmännyt.

Vierailija
22/23 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa. Eihän sitä nyt tarvitse hysteerisenä peloissaan olla, mutta voi sitä silti lukita ovensa. Tiedättekö, mitä kotivakuutus korvaa, jos ei näy murron jälkiä?

On tietysti paikkakuntia ja paikkakuntia, mutta siellä pienemmälläkin voivat liikkua ammattivarkaat ja skitsot kuten edellä todettiin. Pienempi ryhmä taitavat olla raiskaajat, mutta niitäkin löytyy.

Näitä on nähty työn kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla liikkuu mies, joka varastaa naisten alusvaatteita ja kuvaa nukkuvia ihmisiä, voi nostaa peitonkin päältä, saadakseen parempia kuvia. Kun pidätte ovenne avoinna, hänelle kaikki on helpompaa.