Olohuone ilman sohvaa
Kommentit (22)
Itse korvaisin oman sohvan heti lepotuoleilla (divaani), mutta ovat kalliita. Tonni menee heittämällä, sohvan saa halvemmalla.
Joskus tuolla teiden varsillä näkee sohvia ilman olohuonetta.
-m
Mulla ei oo sohvaa, pelkkä nojatuoli. Kun sohva hajos, en nähnyt tolkkua ostaa uutta, koska sillä ei ole mitään käyttöä eli mulla ei käy koskaan vieraita, joita pitäis siinä istuttaa.
Minulla ei ole ollut koskaan sohvaa, muita istumismahdollisuuksia toki on. Ikää on jo päälle 70 ja hyvin olen pärjännyt ilman.
Missä nukkuu päiväunet, mihin nukahtaa kesken tv ohjelman jos ei ole sohvaa. Missä lukee lapsi kainalossa satua tai katsoo piirrettyjä. Mihin kellahtaa raskaan työpäivän jälkeen lukemaan uutisia ja lepuuttamaan väsynyttä kroppaa. Sohva on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Missä nukkuu päiväunet, mihin nukahtaa kesken tv ohjelman jos ei ole sohvaa. Missä lukee lapsi kainalossa satua tai katsoo piirrettyjä. Mihin kellahtaa raskaan työpäivän jälkeen lukemaan uutisia ja lepuuttamaan väsynyttä kroppaa. Sohva on tärkein.
Typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti.
Ei se ollut kommentti se oli minun mielipide jota kyseltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti.
Miten niin? Tunnistin jokaisen tilanteen meillä, eli otin viimeksi eilen nokkaunet sohvalla, olen lukenut monen monta satua ja katsonut heidän kanssaan piirrettyjä sohvalla istuen lapset kainalossa, ja muutenkin sohvalle on ihana istua yksin tai vaikka miehen kainaloon. Meillä on hyvä laadukas kulmasohva, joka on käytössä. Nojatuolejakin on kaksi, mutta sohva on enemmän käytössä.
Joillekin sopii sohva, joillekin norjatuolit, ihan sama.
Mulla ei ole sohvaa, divaani on missä köllöttelen ja katson telkkaa !
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut koskaan sohvaa, muita istumismahdollisuuksia toki on. Ikää on jo päälle 70 ja hyvin olen pärjännyt ilman.
Samoin minulla, 59-vuotiaalla. Nojatuolit ovat paljon parempia istua, helposti liikuteltavina käteviä ja niistä myös pääsee huonojalkainen tai -selkäinen vieras hyvin ylös. Jalkaraheja on kaksi, eri korkuisia ja riittävän tukevia, mutta eivät liian suuria.
Pehmustetut, verhoillut ruokapöydän tuolit ovat varmaan käteviä pienissä tiloissa, kunhan elää siististi.
Jos haluan makuulle, menen sängylle/sänkyyn.
Minä tykkään miedän sohvasta. Katson siinä telkkaria, otan päiväunet, löhöän neulomassa tai lukemassa. Sairaanakin on vaihtelua mennä makaamaan sohvalle sängyn sijaan, kun ei jaksa istua.
...sitä minä olen, jos sua en saa.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä
Aika monesta huonekalusta olisin valmis luopumaan ennen sohvaa.
Joillekin sopii ja joillekin ei. Mulle ei sopisi vaan kyllä olohuoneessa pitää sohva olla.
Vierailija kirjoitti:
...sitä minä olen, jos sua en saa.[/quote kun kelloista loppuu aika ja ahtaana vyöryy ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minulla, 59-vuotiaalla. Nojatuolit ovat paljon parempia istua, helposti liikuteltavina käteviä ja niistä myös pääsee huonojalkainen tai -selkäinen vieras hyvin ylös. Jalkaraheja on kaksi, eri korkuisia ja riittävän tukevia, mutta eivät liian suuria.
Pehmustetut, verhoillut ruokapöydän tuolit ovat varmaan käteviä pienissä tiloissa, kunhan elää siististi.
Jos haluan makuulle, menen sängylle/sänkyyn.
Jatkan vielä. Näin koko aikuisikänsä yksin asuneena, aiemmin pienissäkin asunnoissa. Ei siis ole ollut puolisoa ja lapsia, tai lemmikkiä, kainalossa.
Moottorisängyn kai hankin jossain vaiheessa, saa sitten tarvittaessa jalatkin (pääpuolessa) kätevästi ylös.
En osaisi olla ilman sohvaa. Mulla on kiva kulmasohva ja koiralle on myös oma paikka siinä.
On sohva mutta en tarvitsisi sitä, pelkkkä nojatuoli riittäisi, mutta vaimo tarvitsee ehdottomasti sohvan tai sohvaa vastaavan kalusteen, kun tykkää olla paljon pitkällään.
Itse olen siis pitkälläni vain sängyssä.
Jos ei tarvii niin ei tarvii.