Päiväkodista annettiin lappu, jossa kysytään onko minulla lukihärö?
Päiväkodista annettiin lappu, jossa kysytään onko minulla lukihärö?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Onko myös riisihärö
Olin just tulossa kirjoittamaan, että mullepa annettiin päiväkodista lappu, jossa kysyttiin, onko mulla riisihärö. Olin ihan että haloo!
Vierailija kirjoitti:
Onko myös riisihärö
Ei - olen hyvin lihava
Outoa, miksi se piti jollain lapulla kysyä? Epäilevätkö lapsellasi jotain vai mistä moinen kysely?
No ne tekee lukiseulat. Lukihäiriö on vahvasti periytyvää niin siksi vanhemmilta kysytään asiasta. Mitä aiemmin lapsen lukihäiriä todetaan, sitä parempi. Jo vauvoilla voi todeta korkean riskin lukihäiriöön.
Joo, ihan uskon että päiväkotikersat täällä riehuu valittamassa hallituksen toimista ja Tinder-naisten nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
No onko?
No on
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miksi se piti jollain lapulla kysyä? Epäilevätkö lapsellasi jotain vai mistä moinen kysely?
Varmaan, lappu oli hyllyllä.
Haluavat selvittää, että onko huoli. Huoli voi johtaa lasuun tai ainakin siihen, että lapsen varhaiskasvatussuunnitelma päivitetään. Varhaiskasvatusyksiköllä on lakisääteinen velvollisuus pysyä selvillä lapsen kotioloista.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat selvittää, että onko huoli. Huoli voi johtaa lasuun tai ainakin siihen, että lapsen varhaiskasvatussuunnitelma päivitetään. Varhaiskasvatusyksiköllä on lakisääteinen velvollisuus pysyä selvillä lapsen kotioloista.
Aha? Mitenkähän vanhemman lukihäiriö johtaisi lasuun? Ja miten asiaa voisi niinkuin korjata?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta päiväkoti ei ole pakollinen
Vierailija kirjoitti:
No ne tekee lukiseulat. Lukihäiriö on vahvasti periytyvää niin siksi vanhemmilta kysytään asiasta. Mitä aiemmin lapsen lukihäiriä todetaan, sitä parempi. Jo vauvoilla voi todeta korkean riskin lukihäiriöön.
Lukihäiriä.......uusi sanoja Suomessa on monia epävarma onkin epävakaa ja käskeä onkin käskyttää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoli voi herätä myös jos lapsi ei saa asianmukaista varhaiskasvatusta. Varhaiskasvatus on jokaisen lapsen oikeus, eli lapsi tarvitsee kotikasvatuksen ohella myös varhaiskasvatuksen.
Herraa hyvää kiittäkää kerätäänkö nyt kaikki mikro ruoka muovi astiat uusii käyttöön pestään ne ja siirretään pommisuojiin ja armeijalle sekä päiväkotien varastoon hätä tilassa otetaan käyttöön tämä on nähty venäjän armeijassa tekevät näin käyttävät niitä lautasena mihin jakaa ruokaa maastossa ja suojissa. Hyvä idea.Jos päiväkoti evakuoidaan voi ottaa nämä mukaan.Kevyttä ja ei maksa mitään.Mikro astiat jotka kestää kuumaa siis pestään hyvin ja kerätään pinoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoli voi herätä myös jos lapsi ei saa asianmukaista varhaiskasvatusta. Varhaiskasvatus on jokaisen lapsen oikeus, eli lapsi tarvitsee kotikasvatuksen ohella myös varhaiskasvatuksen.
Hoh hoijaa
Voisitte tehdä itse jotain kirjoitti:
Herraa hyvää kiittäkää kerätäänkö nyt kaikki mikro ruoka muovi astiat uusii käyttöön pestään ne ja siirretään pommisuojiin ja armeijalle sekä päiväkotien varastoon hätä tilassa otetaan käyttöön tämä on nähty venäjän armeijassa tekevät näin käyttävät niitä lautasena mihin jakaa ruokaa maastossa ja suojissa. Hyvä idea.Jos päiväkoti evakuoidaan voi ottaa nämä mukaan.Kevyttä ja ei maksa mitään.Mikro astiat jotka kestää kuumaa siis pestään hyvin ja kerätään pinoon.
Okei... kiitos?
Venäläisiä rekistereitä autoissa lähiöissä voisitte vähän avata niitä lukihöiriöitänne mitä ympärillä liikkuu. Myös rakennuksilla.
Surullista