Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Master Chief Suomi 2023

Vierailija
07.02.2023 |

Aloitteko seuraamaan? Kiva katsoa, kun kilpailijat ovat amatöörikokkeja. Ok, yksi on kotitalousopettaja mutta kuitenkin.

Kommentit (343)

Vierailija
81/343 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalatehtävässä olisin ehkä vaihtanut meribassin ja mustekalan johonkin muuhun. Olen laittanut meribassia kerran elämässäni ja itselle jäi sellainen mielikuva että se on aika voimakkaan makuinen verrattuna esim kuhaan. Tuollaisessa tehtävässä kalmarille on nopeasti vaikea keksiä muuta lisuketta kuin tylsä risotto. No, onneksi tehtävässä ei pudotettu ketään.

Vierailija
82/343 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pliisu tämä Suomen sarja.

Jäljitellään jo aiemmin esitettyjä formaatteja, esim.savustaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pliisu tämä Suomen sarja.

Jäljitellään jo aiemmin esitettyjä formaatteja, esim.savustaminen...

Kiva sarja tämä on. Sulla on vain pliisu luonne.

Vierailija
84/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan Puolakan sössötystä. Töksäyttelee mitä sylki suuhun tuo. Välillä suorastaan epäkohtelias.

Joopajoo Anglismeja koko puhe välillä, dinneriä ja pleittausta, se Henry ei viljele, Aihinen sortuu myös. Kamalaa.

Vierailija
85/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Puolakka ärsyttää näistä eniten

Vierailija
86/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty katsomaan mitään muuta versiota kuin Australian master chefiä.. Suomen touhu todellista kotikokkailua siihen verratuna

Australian Masterchef olisi ihan kiva, jos ei se olisi niin  siirappinen (heh) ja teennäisyyteen taipuvainen.

Tykkään Suomi-versiosta ihan hulluna. Kerrankin näin päin. Hyvät ja vakuuttavat tuomarit. Ei haeta väen väkisin tunteita ja kyyneleitä. Asiallista menoa ja ruokien laatu on parantunut reippaasti aikaisemmilta kausilta.

Vierailija
87/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on just paras! En jaksaisi ehkä edes katsoa ilman häntä. Tuo vähän suuren maailman tuntua ohjelmaan, mikä onkin siitä puuttunut. Asiantunteva ja rehellinen.

Vierailija
88/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on just paras! En jaksaisi ehkä edes katsoa ilman häntä. Tuo vähän suuren maailman tuntua ohjelmaan, mikä onkin siitä puuttunut. Asiantunteva ja rehellinen.

Suuren maailman tuntua...Juicen sanoin kiss my...Syytää anglismeja ja fingelskaa kuin...ei hyvä

Vierailija
89/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian versiossa on aluksi ihan hirveästi jengiä. Aloin seuraamaan vasta sitten, kun pudotuksia oli jonkun verran takana. Pääsee paremmin tutustumaan kilpailijoihin. Suomi versio on kiva.

Vierailija
90/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolakkahan on huippukokki. On työskennellyt Gordom Ramsayn ravintolassa. On joskus kertonut,että Ramsay on suorastaan ilkeä. Voi kyllä hyvin uskoa siitä miehestä. Hyvä ohjelma ja on kiva kun nuoretkin ovat noin kiinnostuneita ruuan laitosta.

Vierailija
91/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tässä suomi versiossa, että miks on niin tuhottoman vaikeaa seurata että mitä kukin tekee ja missä vaiheessa menossa,

kauheasti kuvattu sitä rupattelua sivusta, ja liian vähän niitä itse ruokia.

Australian versiossa, ei välillä puolistakaan raaka-aineista mitään hajua kun ne on niin eksoottisia, mutta siitä huolimatta ei tuota mitään vaikeuksia tietää että mitä kukin on tekemässä ja onko se aikataulusta myöhässä vai ei.

Että pliis nyt suomiversiossa ne kamerat sinne kippoihin ja kulhoihin ja lautasiin ja uuninluukkuihin kiinni, ja vähemmän niiden kokkailijoiden naamoihin.

Vierailija
92/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis putosko joku maanantain jaksossa? Eikö siinä menty painetehtävään... mä näin vaan sen alun macaronmaistelun. 

Vierailija
93/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis putosko joku maanantain jaksossa? Eikö siinä menty painetehtävään... mä näin vaan sen alun macaronmaistelun. 

Putosi vaalea silmälasipäinen nainen. Oli aiemminkin pudotusuhan alla. Katja?Katri tai jotain sinnepäin, sori en muista nimeä.

Vierailija
94/343 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosi vaalea silmälasipäinen nainen. Oli aiemminkin pudotusuhan alla. Katja?Katri tai jotain sinnepäin, sori en muista nimeä.

Ok, kiitos, muistan tyypin. 

Vierailija
95/343 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun TOP2 on tällä hetkellä Pietari ja Joni. Pietari on ollut koko ajan tasaisen hyvä, veikkaan häntä jopa finaaliin ja voittoon ellei sitten tule joku hirveen megalomaaninen moka, joka pudottaa hänet. Joni taas on parantanut (esimerkkinä viime jaksoinen kalatehtävä) ekoista tehtävistä ja uskon hänen menevän pitkälle, kun nöyryyttäkin näyttää löytyvän kuten joku on täällä jo sen ilmaissutkin ja jos pitää yllä sen Kapen mainitseman fokuksen joka kalatehtävästä tuli. Annos oli kyllä upean näköinen. Hänen poikaystäväänsä käy kyllä kateeksi.

Niklasta pidin kanssa alussa suosikkinani mutta on nyt pudonnut kelkasta. Minulle tulee hänestä mieleen se Marjutin voittokaudella mukana ollut Ville. Heti jos oma annos ei ole parhaiden joukossa niin tulee pikkulapsisyndrooma.

Timo on kanssa yllättänyt positiivisesti.

Kaikki muut saavat pudota pian, järjestyksellä ei ole väliä 

Vierailija
96/343 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master Chief Suomi 2023

Vierailija
97/343 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinalla visuaalisesti parhaat annokset. Hänellä myös perusjutut hyvin hallussa.

Muutenkin veikeä tyyppi!

Vierailija
98/343 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin että kotitalousopettajalla oli vaimo ja lapsi, pidän homoseksuaalina :) Tai no voihan sitä olla bi

Minä taas ajattelin, että olisi ihan unelma aviomies. Tekisi open töitä, ei ylipitkiä päiviä, ja valmistaisi mielellään hyvää ruokaa, on myös hyvännäköinen omaan silmään ja itsevarma. Niin sitä on erilaisia ajatuksia.

Vierailija
99/343 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kolmen kärki viimeistään erottua.

Vierailija
100/343 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolakkahan on hyvä!