Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi No neck Ed saa noita naisia?

Vierailija
07.02.2023 |

Osoittaa sen että myös tavallisella raksaperalla on mahdollisuus kauniiseen naiseen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tekee ällistyttäviä tekoja päästäkseen amerikkaan.

Sillä on amerikkalainen nainen. Mutta super ruma Caesar löysin valkoisen kauniihkon vaimokandidaatin itselleen ukrainasta. Nauratti kun se sanoi siellä oltuaan ja lähtiessään että haluaa viedä suhteen toiselle tasolle (harrastaa sexiä). Sen sarjan nimeksi pitää muuttaa ukrainalaisten naisten passinhaku.

Vierailija
22/25 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne naiset siinä ole myöskään häävejä. Kuten se sitä intialaista nuorukaista hyysäävä mummo. Kamalaa katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt onko Ed täysin "normaali" (anteeksi hieman epäkorrektisti sanottu) vai onko hän ehkä jollain tavalla vammainen?

Esimerkiksi lyhytkasvuisia on montaa eri diagnoosia, olen miettinyt voisiko esim. jotain tuollaista olla taustalla?

Ei pysty oikein edes kääntämään päätään, jos pitää katsoa vaikka vasemmalle niin koko mies kääntyy, ei vain pää kuten ihmisillä yleensä.

Vierailija
24/25 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen intialaisen ja vanhemman naisen suhde vaikuttaa ihan hyvältä. Ymmärrän miehen suvun järkytyksen ja ettei pari sovi oikein muottiin tuolla.

Mutta ne jaksot mitä olen nähnyt, keskustelevat keskenään, mies ei vaikuta "limaiselta" kuten monet muut tuossa sarjassa. Eikä tunnu edes kaipaavan pääsylippua Usaan, ihan ok sen kanssa että ovat Intiassa. Eikä heillä tunnu lapsi asiakaan olleen niin esillä, kuten afrikkalaisten kanssa suhteissa olleiden iäkkäämpien rouvien suhteissa.

Vierailija
25/25 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt onko Ed täysin "normaali" (anteeksi hieman epäkorrektisti sanottu) vai onko hän ehkä jollain tavalla vammainen?

Esimerkiksi lyhytkasvuisia on montaa eri diagnoosia, olen miettinyt voisiko esim. jotain tuollaista olla taustalla?

Ei pysty oikein edes kääntämään päätään, jos pitää katsoa vaikka vasemmalle niin koko mies kääntyy, ei vain pää kuten ihmisillä yleensä.

Sillä on Klippel-Feil syndrooma ja sen vuoksi on kaulaton ja lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme