Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira repii hihoista/lahkeista

Vierailija
07.02.2023 |

Mitä tehdä kun 13 vk koiranpentu jatkuvasti tarraa hihoihin kiinni eikä päästä irti. Ulkona myös roikkuu housujen lahkeessa ja kengissä. Huoh. Uskomattoman riesa voi koiranpentu olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää lyödä vitsalla. Muuten se on samanlainen aikuisena ja olettaa että on johtaja.

Vierailija
2/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi huomiota ja leikkiseuraa kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitää lyödä vitsalla. Muuten se on samanlainen aikuisena ja olettaa että on johtaja.

Tää oli sit toiv provo. Mun ei ole ikinä edes tarvinnut huutaa koiralle. Kukaan normaali ei kasvata koiraa vitsalla ja lyömisellä.

Vierailija
4/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ei pidä saada siitä mitään palkinnoksi eli älä huomioi sitä kiljahtamalla tai ravistamalla. Se haastaa sinua leikkiin. Aloita itse aina leikki, ei koiran aloitteesta. Älä huomioi koiraa paitsi silloin kun annat sille käskyn. Näin komentosuhteenne menee oikein päin eli koirasi ei ohjaa sinun toimintaasi, vaan päinvastoin. Lue kirja Jan Fennel, Kuuntele koiraasi.

Vierailija
5/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on vaikkapa palveluskoiran pentu, niin kohta se tarraaa käteen taistellessaan tuosta vitsasta. Älä milloinkaan käytä taisteluleikkiä komentamiseen.

Vierailija
6/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuristaisin tuollaisen rakin.

Vierailija
7/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo ainakin kolmas ketju samasta aiheesta parin viikon sisällä. Lue nuo aiemmat kommentit edellisistä ketjuista. Olen jo itsekin vastannut kahteen.

Vai sama henkilökö näitä aloituksia tehtailee?

Vierailija
8/8 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se sika pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän