Sheivatkaa alapäät
On todella inhottavaa, jos alapäätä ei sheivata. En hyväksy kumppania, joka ei sheivaa alapäätä. Todella oksettavia sellaset karvaiset alapäät. Koko hommasta ei tule yhtään mitään, jos on karvoja.
Kommentit (20)
"Koko hommasta ei tule yhtään mitään, jos on karvoja."
Ai jaa. Kummasti on tullut.
Kyllä posliinit on paljon kivempia. Joku tosi pieni kiitorata menettelee mutta karvakolmio mikä ei mahdu stringien alle on TURNOFF!!!
Luomu on luomua tässäkin. Minä toivoisin että kunnon karvakolmio pääsisi taas muotiin. En toki tuomitse mitenkään posliinejakaan, mutta minun makuuni luomu on paras.
Pitää sheivata pallit ja kullin varsi pitkästä aikaa kun päässy karvat taas kasvamaan.
Ap:lla lerpahtaa, jos on karvoja. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä posliinit on paljon kivempia. Joku tosi pieni kiitorata menettelee mutta karvakolmio mikä ei mahdu stringien alle on TURNOFF!!!
Nyt ihan ilman minkäänlaista vinoilua koitan kysyä. Oletko ikinä ajatellut miksi tuo on niin suuri turn off sinulle? Ei se nyt kellekään ole mikään salaisuus, että sukupuoleen katsomatta karvoja kasvaa samoissa paikoissa. Joillakin enemmän tai vähemmän.
Kunnon kutsuvan tuoksuinen puska on parasta.
Minusta täysin karvattomaksi ajeltu pillu näyttää kiihoittavalle ja sopii kaikenikäisille ja -muotoisille naisille parhaiten, lyhyeksi siistitty myös. Mutta se ei kyllä ole millään tavalla vaatimus eikä karvat millään tavalla vähennä halujani. Ehdottomasti paras malli karvoitukselle on se, missä nainen itse viihtyy parhaiten.
AP varmaan sheivaa myös oman alapäänsä, koska sitä niin vahvasti naisilta vaatii.
Tosin taitaa olla vaan pelkkä trolli.
Miksi meidän pitää sheivata, eikä sen sun kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
"Koko hommasta ei tule yhtään mitään, jos on karvoja."
Ai jaa. Kummasti on tullut.
No aloittajan kaltaiset lapset nyt ei osaakaan mitään.
Olen vetänyt semmosen linjavedon, että jos puska rehottaa, niin suuseksiä en tarjoa.
Kaikista kiihottavin asia maailmassa on hieman humalainen nainen joka on unohtanut pyyhkiä kun on hetki sitten käynyt pissaamassa karvaisen alapäänsä läpi pöntöllä. Se mieto tuoreen kusen tuoksu jäykistää kalun ihan samantien maksimipituuteen.
Mun kumppani pitää mun karvoista. Ja saan suuseksiä ja sitä vielä tarjotaan minulle.
Ilman viinaa ei voi olla hauskaa.
..akkavaiukko? tollastatyperäätäällä kysyy
evvk
..GET A LIFE !! (älä ole i**t ?!)
Jaha, taas on joku päivähoidokki päässyt vuorollaan tietokoneelle.