Oletko sinkkuaikana ns. markkinoinut itseäsi julkaisemalla hyvällä maulla tehtyjä vähän rohkeita kuvia esimerkiksi IG:ssä?
Saitko mielenkiintoisilta miehiltä yhteydenottoja ja löytyikö parisuhde?
Kommentit (5)
Onnea yritykseen. Saat kaikki kylän pelimiehet panemaan itseäsi. Parisuhdetta tuskin löydät ja rohkea ig vie sitten aivan hitosti potentiaalisia kumppani ehdokkaita pois. Harva haluaa hh kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen pullistellut lihaksiani ja ottanut tyylikkäitä sivukuvia pakaroistani. Olen jättänyt tyylikkään parransängen, en aja koko partaa. Hieman topninkia olen myös pannut pikkupoksyjen etumukseen.
Olen saanut mielenkiintoisia yhteydenottoja miehiltä, vaikka toivoin naisten kiinnostuvan.
Sama juttu. Miehet kiinnostuneita pääosin AS profiilissa vaikken paljoa paljasta.
Huomasin, että poikaystävä tykkäilee Instassa toisten naisten bikini- ja tyrkkykuvista, joten aloin postailemaan samanlaisia itsestäni omaan profiiliin. Ei näytä jostain syystä olevan onnessaan kun toiset miehet antavat nyt vuorostaan sydämiä mulle.
N29
Kyllä, olen pullistellut lihaksiani ja ottanut tyylikkäitä sivukuvia pakaroistani. Olen jättänyt tyylikkään parransängen, en aja koko partaa. Hieman topninkia olen myös pannut pikkupoksyjen etumukseen.
Olen saanut mielenkiintoisia yhteydenottoja miehiltä, vaikka toivoin naisten kiinnostuvan.