Miten pärjätä tällaisen ihmisen kanssa?
Itseasiassa on pakko, koska on lähipiirissä.
Musiikkimakuni on persuksista, hän kuuntelee iskelmää.
Asuntoni on sellainen, millaista hän ei missään tapauksessa huolisi itselleen. Vaikka osti lähes samanlaisen.
Televisiosta katson ihan typeriä ohjelmia, hän katsoo järkeviä ja laadukkaita ohjelmia, sekä useita sarjoja. Ja itse asiassa kertoo aina, ettei koskaan alennu edes katsomaan televisiota.
Hän syö vain erittäin hyviä ja laadukkaita ruokia, ei semmoista moskaa, mitä minä syön. Vaikka oli juuri syönyt makaronilaatikkoa.
Halveksii erityisen paljon valmismatkoja ostavia ihmisiä. Viimeeksi kuitenkin itse kävi sellaisella.. Myös lentomatkustaminen on täysin eettisesti tuomittavaa, mutta se ei koske häntä ja läheisiään, jotka ovat suurkuluttajia. He miehensä kanssa valitsevat oikeita lomia, eivä tyydy, mihin jotkut pöllöt. Vaikka viimeeksi oli halvimmalla mahdollisella lomamatkalla.
Valitsee seuransa, että ovat merkittäviä henkilöitä ja joista pääsee hienoihin piireihin. Itse ovat ns. peruskansaa.
Kun ex kohteli minua kaltoin, olin surkein ihminen, jonka tiesi. Hänelle ei koskaan voisi tapahtua mitään vastaavaa! Miehellä ei ole tarvetta, koska hän on niin hyvä sängyssä. Häntä kuvottaa, kun naiset eivät pidä itseään kuosissa miestään varten. Vaikka miehellään on ollut salarakas jo vuosia.
Kommentit (4)
Ystäväsi on totaalinen narsisti. Mainio kirjoitus ikävästä aiheesta 😂
Sinä itse asetat rajasi. Kirjoitat, että hän on lähipiirissä. Itse siis haluat pitää hänet lähelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi on totaalinen narsisti. Mainio kirjoitus ikävästä aiheesta 😂
Totta, samaa mieltä 👍
Huh huh, noita. Valitettavasti noita on. Mahdollisimman vähän olet hänen seurassaan ei muuta vinkkiä.