Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen muuttavat ihmiset

Vierailija
07.02.2023 |

Kaikenlaisia ongelmia tulee vastaan osan väestön kanssa. Osan varmaan sopeutuu, mutta osa ei osaa elää täällä, koska täällä molemmat sukupuolet ovat tasa-arvoisia. Tiedän tapauksia, joissa miesopiskelija on sanonut, että hän ei voi ottaa vastaan käskyjä naisopettajalta. Tällöin opettaminen on mahdotonta ja joka paikkaan ei miesopettajia löydy varsinkaan, kun palkatkin on opettajille aika pienet. Toiseksi monissa kulttuureissa ei suvaita, että naiset opiskelevat. Tästä seuraa sitten taas kaikenlaisia turvallisuusuhkia, kun nainen lähtee opiskelemaan. Mies järjestää kaikenlaisia turvallisuutta uhkaavia vaaratilanteita oppilaitoksiin, kun hän on sitä mieltä, että naisen paikka on kotona. Joissakin työpaikoissa muualta tulleet miehet eivät voi kysyä apua naiskollegoilta, koska kokevat sen nöyryyttäväksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä on haluttu. Nauttikaa, painakaa päänne ja alistukaa.

Vierailija
2/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin, että nyt olisi jo päästy tästä, mutta edelleenkin vaan tulee vastaan näitä ongelmia. Ei tällä siis työllisyysongelmaa hoideta, jos naiset eivät saa tehdä muuta kuin olla kotona. Toki kaikissa kulttuureissa ei kait ole vastaavanlaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan ole tätä halunnut.

Vierailija
4/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä oli vartiovuorossa kun nuo päästettiin tänne? Nauti itse.

Vierailija
5/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos siellä kokkareet ja siniset? Vai muistanko väärin?

Vierailija
6/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos siellä kokkareet ja siniset? Vai muistanko väärin?

Persut itse.

Vierailija
7/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sitä miltä että lähi-itäläisten paikka ei ole Suomessa. Silti äänestät puolueita jotka tekevät kaikkensa ettei heitä saataisi karkotettua Suomesta.

Vierailija
8/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sitä miltä että lähi-itäläisten paikka ei ole Suomessa. Silti äänestät puolueita jotka tekevät kaikkensa ettei heitä saataisi karkotettua Suomesta.

Puolueet eivät päätä karkotuksista eivätkä sanele vastaanottajamaiden politiikkaa.

Vierailija
9/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta tulleet tuovat mukanaan omaa kulttuuriaan, siitä hyvä esimerkki on vaikkapa moskeijat.

Heidän kotimaassaan ei usein ole tasa-arvoa, eikä mitkään sateenkaarihommat laillisia, joten tämänkin kulttuurin määrä tulee kasvamaan.

Vierailija
10/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti Kelassa on joku täti tekemässä tukihakemuspäätöksiä, että tuollainen mies voi pitäytyä kerjäämästäkin kun päätöksen almuista tekee nainen.

Vierailija
11/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin, että nyt olisi jo päästy tästä, mutta edelleenkin vaan tulee vastaan näitä ongelmia. Ei tällä siis työllisyysongelmaa hoideta, jos naiset eivät saa tehdä muuta kuin olla kotona. Toki kaikissa kulttuureissa ei kait ole vastaavanlaisia ongelmia.

Ei todellakaan. Niillä on Afganistanissakin 2 tunniksi vuorokaudessa sähköä kun miehet hoitaa yksin ja asiat toimii

Vierailija
12/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli pointtisi? Tehdään Suomesta Pohjois-Korea?

Vierailija
13/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualta tulleet tuovat mukanaan omaa kulttuuriaan, siitä hyvä esimerkki on vaikkapa moskeijat.

Heidän kotimaassaan ei usein ole tasa-arvoa, eikä mitkään sateenkaarihommat laillisia, joten tämänkin kulttuurin määrä tulee kasvamaan.

Ovat luonteektaan myös melko tulistuvia. Siinäpä sitten on poliiseille ym lisää töitä. Myös turvatalojen työmäärä lisääntyy.

Vierailija
14/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan äänestää niin, että asiat korjaantuvat. Eikä nukkuvien puoluetta.

Vierailija
15/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, kun me aletaan laittaa niitä kotiin. Tässä yhteiskunnassa tekee töitä kaikki. Ulos jos ei miellytä. Ei tarvitse piiruakaan joustaa mistään eikä hyysätä.

Vierailija
16/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli pointtisi? Tehdään Suomesta Pohjois-Korea?

Ei, mutta ei tällä keinoin välttämättä työvoimapulaa tarjota ainakaan jos tänne tulee jostain tietyistä maista ihmisiä.

Vierailija
17/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työpaikalla eräs tällainen mies lähti, kun ei suostunut kysymään neuvoa naiskollegalta. Olivat tyytyväisiä, koska eihän tällaiselle miehelle voitu järjestää erityiskohtelua.

Vierailija
18/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin Suomeen vuonna 2007 Argentiinasta. Ei ole ollut mitään vaikeuksia sopeutua tähän yhteiskuntaan. Minulle olikin heti selvää, että maassa ollaan maan tavalla. Töitä olen tehnyt yhtä jaksoisesti siitä lähtien kun saavuin ja opettelin tämän vaikean kielen.

Toki kun minulla on vaalea iho, niin en ole joutunut kohtaamaan rasismia.

Vierailija
19/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, kun me aletaan laittaa niitä kotiin. Tässä yhteiskunnassa tekee töitä kaikki. Ulos jos ei miellytä. Ei tarvitse piiruakaan joustaa mistään eikä hyysätä.

Ei niitä pois saa. Ne tietävät oikeutensa.

Vierailija
20/32 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin Suomeen vuonna 2007 Argentiinasta. Ei ole ollut mitään vaikeuksia sopeutua tähän yhteiskuntaan. Minulle olikin heti selvää, että maassa ollaan maan tavalla. Töitä olen tehnyt yhtä jaksoisesti siitä lähtien kun saavuin ja opettelin tämän vaikean kielen.

Toki kun minulla on vaalea iho, niin en ole joutunut kohtaamaan rasismia.

Ei olekaan kysymys kaikista, vaan niistä, jotka eivät sopeudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan