Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muu käyttänyt symbicortia raskauden aikana?

Vierailija
19.11.2006 |

Mulla käytössä ja just luin netistä, ettei olisikaan hyvä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kuitenkin olla huonompi juttu jos äiti voi tosi huonosti ilman lääkettä.

Vierailija
2/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole enää raskaana, oli kohdunulkoinen. Itse ajattelin että koittaisin siirtyä pelkkään kortisoniin + lyhytaikaiseen avaavaan tarvittaessa (symbicortissahan on pitkäaikainen avaava + kortisoni), vaikka lääkäri sanoi että Symbicort on ihan ok. Ajattelin että välttäisin turhia lääkkeitä, jos pärjään pelkällä kortisonilla. vaikka eipä taida olla huolta, kun ei uutta raskautta kuulu. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, parempihan se olisi ilman lääkkeitä, mutta minulle on jokainen lääkäri vakuuttanut että äidin hapenpuute voi todella olla vauvalle vaarallista, eli lääkkeen käyttö tässä tilanteessa on vauvankin kannalta parempi juttu. Itse en todellakaan voisi olla ilman kortisonilääkitystä.

Vierailija
4/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit taas luin netistä että Erja Halmesmäen (luulisi tietävän jotain asiasta) mukaan taas olisi turvallisempia lääkkeitä kuin symbicort. Varasin tiistaille ajan toiselle keuhkolääkärille, saa hän sitten katsoa, että mitä tehdään.

Olen pahoillani, että sulla ollut kohdunulkoinen. Missä vaiheessa se huomattiin? Oliko sulla miten paha olo?

Itsellä vielä raskaus niin alkuvaiheissa eli viikkoja jotain 6,5, joten mistäpä sitä itsekään tietää mikä on tilanne, että onko siellä edes ketään ketä suojella.