Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niissä koirissa ei ole ongelma, se on teissä omistajissa.

Vierailija
06.02.2023 |

Puhutaan nyt ihan suoraan. Olen itsekin koiraihminen, kerron sen ihan heti tähän alkuun ennenkuin ilmiannatte.
Käyn siis joka päivä ulkoilemassa ja lenkeille ylipäätään, ja todistan tätä samaa joka kerta, yleensä iltaisin kun te olette enemmän liikenteessä koirienne kanssa. Te ette osaa kouluttaa niitä, tai ylipäätään käyttäytyä niiden kanssa tuolla muiden ihmisten seassa, te annatte niiden mennä miten sattuu koko tien leveydeltä ja osoitatte sormianne kokoajan koiriin kun ne rähisee, vaikka ongelma olette te ja teidän koulutus.
Tänään sain taas itse vaihdella autotien puolelle jatkuvasti väistellessäni teitä koska se hihna ei mene kireälle kun vastaantuleva ihminen saapuu kohdalle, päinvastoin koira on toisella puolella tietä, omistaja toisella.
Sitte joku kehtaski vielä kiilata mun viereen oman chihuahuan kanssa, siis ihan iholla käveltiin yks suora.. Chihuahaua ulvoo jaloissa ja omistaja kiljuu vieressä että ei saa!! ainut mitä minä mietin oli se että miksi et anna minulle henkirakoa ja pysähdy koirasi kanssa hetkeksi että pääsen menemään jaloista pois niin sen koiran ei tarvitse näykkiä minun jaloissani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös niitä koiranomistajia, jotka eivät kerää jätöksiä. Itselläni taskut aina täynnä pusseja.

Vierailija
2/2 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep se on ärsyttävää kun ei voi juosta rauhassa :D ne on aina eessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla