Millainen on Helsingin kaupungin työhöntulotarkastus opettajille?
Millainen on Helsingin kaupungin työhöntulotarkastus opettajille? Tapahtuuko livenä vai onko sähköinen kysely? Mitä pitää sisällään? Otetaanko verikokeita, jos ei halua (olen piikkikammoinen ja juuri kuukausi sitten käynyt labroissa)? Mitenköhän nopeasti tuohon saa ajan?
Suuret kiitokset tiedoista! Jännittää kamalasti mahdollinen viransaanti ja sen jälkeen vielä tuo tarkastus...
Kommentit (9)
Onko sinulla jotain salattavaa kun kirjoituksestasi saa käsityksen että välttäisit suoraa kontaktia hoitajaan ja lääkäriin. Kyllä työhöntulo tarkastus tehdään työterveydessä konkreettisesti vastaanotolla ja lääkärin vastaanotolla myös käydään. Normaalit kokeet tehdään joihin kuuluu myös verikokeet. Jos sinulla kaikki ok niin ei pitäisi olla mikään ongelma.
Mulla oli aikoinaan terveydenhoitajan tekemä tarkastus ja livenä, tosin siihen aikaan ei vielä ollut etävastaanottoja muutenkaan. Asuin toisella puolella Suomea, mutta piti tulla Helsinginkadulle vastaanotolle, ei käynyt muualla tehty tarkastus. Verikokeita en muista, ehkä nekin otettiin, mutta muuten ihan perustarkastus eli verenpaineet, paino, pituus, keuhkot, kysely elintavoista jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain salattavaa kun kirjoituksestasi saa käsityksen että välttäisit suoraa kontaktia hoitajaan ja lääkäriin. Kyllä työhöntulo tarkastus tehdään työterveydessä konkreettisesti vastaanotolla ja lääkärin vastaanotolla myös käydään. Normaalit kokeet tehdään joihin kuuluu myös verikokeet. Jos sinulla kaikki ok niin ei pitäisi olla mikään ongelma.
Kiitos kysymästä, ei ole salattavaa. Minulla on yleinen ahdistuneisuushäiriö, joka ei estä työntekoa (päin vastoin, työ tekee hyvää) ja josta olen jo työterveydestä kertonut ihan livenä. ;) Mutta juurikin siitä johtuen olen taipuvainen murehtimaan kaikkea. Ja tosiaan tuo piikkifobia löytyy, joten verikokeisiin meno vaatii paljon.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista!
Hain virkoja ja minuakin ahdistaa tämä. Salaa toivon, että en tule valituksi, koska sitten voisi skipata tarkastuksen.
Kerrataan aakkoset.
Lauletaan Ukko Nooa ja nokkahuilulla Piippolan vaari.
Tunnistetaan talitintti ja harakka linnuista.
Tehdään kuperkeikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tarkastukseen huumeseula?
Kuuluu. Tietenkin.
Varmaan pitää olla pesunkestävä vihervassari että ottaavat...