Tradenomi, tietojenkäsittely
Moikka,
Onko täällä ketään tietojenkäsittely opiskelijoita tai valmistuneita. Osaatteko kuvailla minkälaista on/oli opiskella? Myös miten pääsitte kouluun sisälle. Elikkä olisin hakemassa ammatillisella todistuksella. Tuleeko todistusvalintojen tulokset ennenkuin valintakokeet on? Tarviiko mennä valintakokeeseen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sellainen ala, jossa töitä on, EI HOITOALA!! Kolmas alanvaihto odottaa, kun aiemmilta loppui työt...
Bussikuski. Veturinkuljettaja.
Ahtaajille löytyy myöskin töitä vaikkakin vaihtelevasti.
Ajamisen ja ajopelejen pitäisi kylläkin kiinnostaa.
Olen valmistunut vuosia sitten. Sisään pääsee suhteellisen helposti pääsykokeen avulla kunhan looginen päättelykyky on kunnossa. Ja mä pääsin, sain 6 pistettä enemmän kuin minimivaatimus oli. Ja tässä täytyy tietää, että mulla oli tuskaa päästä edes ammattilukiossa lukion lyhyen matematiikan kurssit 2/3 säännöllä läpi eli käytännössä olen matemaattisesti hyvin tyhmä. Tässä mä kuitenkin postaan IT-alalla töissä ollessa lounastauolta. Tsemppiä!
Nostan. Kannattaako ottaa tämän alan opiskelupaikka vastaan vai onko ihan auringonlaskun ala?
Mikä olisi sellainen ala, jossa töitä on, EI HOITOALA!! Kolmas alanvaihto odottaa, kun aiemmilta loppui työt...