Ennen Helsinkiä, idästä päin tullessa, oikealla korkealla mäessä on jotain mökkejä? Mikä alue?
Ennen helsinkiä idästä päin tullessa, en muista tarkkaa kohtaa jossain motarin varrella lähellä helsinkiä, on oikealla puolella tietä mäessä mökkejä, terassit tuettu mäkeen pitkin tukipuin, onko se joku siirtolapuutarha? Vai mikä alue? Oli kivan näköinen.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö jostain kuvia? Mapsin kuvissa on kesä eikä niitä näy siellä yhtään.
No voi hyvänen aika.
Olen postannut maps linkin jo ajat sitten.
Löytyy jopa ihan tuosta yläpuolelta.
Jännä juttu kun mulla tuo linkki vie Lahteen... 🤔 Sipoo ei käsittääkseni ole Lahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne lautamökit, joilla on omaa rantaa ja venelaituri heti siinä isoimman sillan jälkeen motarilla ajettaessa olivat muinoin jonkun yrityksen virkistysalue työntekijöilleen. Nykyistä käyttöä en tiedä tai ovatko enää pystyssäkään.
Suomessa on paljon ränsistyviä kurssikeskuksia ja kesäsiirtoloita.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku joka otti tästä tolkkua, mistä on kyse. Mikä tie? Porvoon motari vai Uusi Porvoontie? Sipoon, Vantaan vai Helsingin puolella?
Eli et osaa lukea. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö jostain kuvia? Mapsin kuvissa on kesä eikä niitä näy siellä yhtään.
No voi hyvänen aika.
Olen postannut maps linkin jo ajat sitten.
Löytyy jopa ihan tuosta yläpuolelta.
Jännä juttu kun mulla tuo linkki vie Lahteen... 🤔 Sipoo ei käsittääkseni ole Lahdessa.
Jännä juttu kun mulla vie porvoonväylälle.
Googlaten Juhlamenot
(mökkejä vuokralla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku joka otti tästä tolkkua, mistä on kyse. Mikä tie? Porvoon motari vai Uusi Porvoontie? Sipoon, Vantaan vai Helsingin puolella?
Eli et osaa lukea. Ok.
Olet varmaan tosi rakastettu ihminen. Tuo linkki ei tosiaan tunnu meillä kaikilla toimivan.
Hei, kyseessä on störsvikintie, sipoossa. Näkyy tosiaan Porvoo-Helsinki välillä motarilla Sipoonlahden nesteen jälkeisen sillan lopussa (Helsingin suuntaan mentäessä). Pieniä mökkejä, rinteessä ja niitä tosiaan näkyy motarille. En tiedä mikä alue se on, mutta juuri sitä yritin etsiä ja törmäsin tähän keskusteluun 😅