Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo, kun minusta miehen ostamat kukat, lahjat, suklaat, korut ovat turn Off?

Vierailija
05.02.2023 |

Arvostan tekoja, en lahjoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo eivät ole mieleisiä niin en mäkään arvostaisi. Ja jos on yhteiset rahat niin kukin ostaa tarpeeseen.

Vierailija
2/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, että arvostat roskien vientiä et kukkien tuontia. Lopettaa ostamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi, että arvostat roskien vientiä et kukkien tuontia. Lopettaa ostamisen.

Ymmärtää onneksi sanomattakin.

Vierailija
4/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En arvostaisi itsekään mitään lahjomista.

Vierailija
5/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten moni sanoo, kun kysytään ihannemiehestä, että huomioi vaikka ostamalla kukkia.

Vierailija
6/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se sketsisarjan "nääs nääs nääs": Minä toivon kukkia ja sinä tuot tuommosen heveletin risun! :)

Exiltä kysyin, et pitäiskö mun tuoda jotain (mitä ap nyt mainitsi)? - Ei tartte, kaljaa voisit tuoda. 

Vierailija
7/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään lahjojen/lahjomisen suurin ystävä, mutta en laita vastaan, jos joskus tuo leivokset tai synttärinä kukkia. Ei mitään kallista kuitenkaan.

Vierailija
8/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilahtunut, kun olen saanut lahjaksi juuri sellaisen kirjan, joka liittyy harrastuksiini.

Tällainen lahja voi löytyä myös kirpputorilta ja arvostan sitä yhtä paljon kuin uutta kirjaa, koska se on hankittu juuri minun kiinnostusteni mukaan, niitä arvostaen.