VILLE VALO Arto Nybergissä NYT YLELLÄ
En oo varmaan koskaan kuullut Villen puhuvan, jotenkin outoa.
Kommentit (103)
Tuli sellanen olo ku ne näytti niitä Him biisi pätkiä, että nyt pitää kaivaa esille ne levyt 🥰
Ei hitto voi pitää seksikkäänä miestå jonka legot ei mahdu suuhun. Hammasremontti tuhosi sen Ville Valon joka oli aikoinaan seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kun mikään muu ei enää onnistunut niin yritti valloittaa Suomen tanssilavat, mutta se Agents hommakin taisi mennä sitten jotenkin pers eelleen.
Olen nämä nähnyt tanssilavalla ja paikka oli kyllä ihan tupaten täynnä, moni oli tullut katsomaan pelkästään Villeä ja Ville sai siis houkuteltua myös nuorempaa väkeä tanssilavalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun mikään muu ei enää onnistunut niin yritti valloittaa Suomen tanssilavat, mutta se Agents hommakin taisi mennä sitten jotenkin pers eelleen.
Wtf?! Kun mikään muu ei enää onnistunut....et ole ihan perillä Valon uran käänteistä. Agents hommakaan ei mennyt ollenkaan perseelleen.
Kiirettä pitää kuolla 30 vuotiaana rokkistaran kuolema niinkuin nollarilla kailotti ympäri kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut Ville Valon aikoinaan puhuvan telkkarissa englantia haastattelussa ja silloin kiinnitin huomiota että puhui suomalaiseksi poikkeuksellisen hyvää ja sujuvaa englantia. Vain Hanoi Rocksin tyyppien olen kuullut puhuvan yhtä hyvää englantia. Hän myös vitsaili englanniksi ja vitsien kertominen muulla kuin omalla äidinkielellä ei ole kovin helppoa..
Olen kuunnellut paljon Villen haastatteluja, vanhempia ja ja nyt näitä uudempia. Ihmettelin myös jo siilloin kun oli nuorempi, miten voi puhua niin hyvin englantia, nuori poika melkein ja tosiaan hauskuutti haastettelijoita.
Samaten silloin Himin suosion huipulla jaksoi aina uudelleen ja uudelleen vastailla samoihin kysymyksiin. Aina yhtä kohtelias. Herrasmies.
Ville on aina lukenu paljon, ja nimenomaan englanniksi. Sillä on (liiankin) hyvä muisti ja on eläny niin paljon ulkomailla työkielenä englanti, et ei ihme, kun kielitaito on nativen tasolla. Hauskasti kyllä ääntäminen on taas muuttunu amerikan-englannista brittiin.
On kyllä karismaattinen edelleen. Toivottavasti ei muokkaa enää ulkonäköään vaan ikääntyy luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Villellä iso...
Mites tää lerppamunaa kiinnostaa?
Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin.
Tää keskustelu on melkein yhtä hyvä, kuin legendaarinen "Ville Valon hampaat" keskustelu.
Olen kuunnellut HIMiä satunnaisesti, omistan tietääkseni yhden tai 2 levyä, en ole varma. Olen nähnyt kaksi kertaa unta, jossa VV ottaa minut takaapäin. Oli hyviä unia ne.
Ääni muuttunut. 20v sitten kuulosti erilaiselta, poltti viel 3 askia ja dokas paljon. Ehkä wiskibasso ja röökin röheys puuttuu.
. Ehkä ne hampaat pilaa äänen.
Onko yhtään hyvää laulua uudella levyllä? Pari kuullut mutta ne on sellaisia perus novaralleja bussi ja taksikuskeille ja toimistojuusoille kun pitää pelata tetristä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin.
Olen lukenut tämän jutun joskus aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tämän jutun joskus aikaisemminkin.
Et varmasti ole, kuvittelet vain.
Millaisen miehen kanssa Ville seukkaa nykyään. Aikoinaanhan sillä oli se sekopää hupakko.
Incelit käyneet poistamassa ketjusta kommentteja 😂
No olkoon sitten raitis alkoholisti, sinä senkin negatiivinen ihminen. Hyvä Ville!