Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko myynyt asuntoa itse?

Vierailija
19.11.2006 |

Ei kiinnostaisi yhtään maksaa kauheita summia välittäjälle, mutta asunnon myymisestä en kyllä tiedä yhtään mitään. Onko aivan mahdoton ajatuskaan siis lähteä itse asuntoa myymään? Miten se käytännössä tehdään...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pääsee itse helpolla, vaikka karvainenhan se välityspalkkio on.

Vierailija
2/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään vaikeaa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä käytännössä tehdään ? Ilmoitus lehteen tietysti, mutta mitä sen jälkeen, kun ostaja on löytynyt?

Vierailija
4/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen meni viikko sen jälkeen kun laitettiin ilmoitus nettiin (se oli siis sijoitusasunto, emme asuneet siinä itse), toisen myymisessä meni kuusi viikkoa. Paljon parempi systeemi kuin välittäjän käyttäminen ja rahaakin säästyi. Tosin olemme molemmat ammatiltamme juristeja, mikä ehkä helpotti joitakin asunnon myyntiin liittyvien asioiden hoitamista...

Vierailija
5/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan paperit laittaa kuntoon ja sitten vaan tehdä ilmoitus.

Yleistä näyttöä ei meillekään tule vaan tyyliin nopein saa. : )

Minusta tälläinen uudehko asunto-osake on niin helppo ja riskitön myydä itse, että välittäjälle ei ollut mitään asiaa soitella.

Ja tuo on niin totta, että itse kun näyttää niin ei tule kaikenmaailman uteliaat naapurit katselemaan kaappeja : )

Vierailija
6/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulut oli noin 100 euron luokkaa, ei meilläkään kokemusta alan kiemuroista. Jokaisen pankin kautta saa nuo palvelut, hinta ehkä vähän vaihtelee, mutta halpa verrattuna välittäjään. Parasta oli näyttöjen pito vain oikeille ostajaehdokkaille, ei sellaista kansainvaellusta naapurustosta niin kuin yleisnäytöissä aina on!