Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaa Quinny Zappit (ja Buzzit)?

19.11.2006 |

Quinny Zappeistä olisin erityisen kiinnostunut ns. kolmansiksi rattaiksi kohta 1,5v taaperolle.

Asumme ulkomailla, joten lumessa ei näitä tarvitse käyttää. Tulisivat pelkkään kaupunkikäyttöön. Onkohan jollakin vinkkejä ja käyttökokemusta näistä?

Kiinnostaisi myös tietää, paljonko Zappit Suomessa maksaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Zappit ovat olleet 169-199 eur ja ulkomaisissa nettikaupoissa halvin muistaakseni 149,- (mulla on tunne, että jossain olisin nähnyt myös 129,-) eli ei kyllä Suomesta kannata ostaa.

Vierailija
2/14 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovh oli 495¿ mutta me maksoimme niistä vain 99¿ :) Olivat poistomyynnissä elokuussa, sain toiseksi viimeisen kappaleen.

Ihan kivat cityrattaat MUTTA jarrusysteemi meni melkein heti rikki (korjasivat vuorokaudessa) ja kääntyvän etupyöränkin olen saanut jo rikottua, onneksi niissä on kahden vuoden takuu.

Maastossa niillä ei kyllä tee mitään, mutta meilläkin Buzzit on kakkos/kolmosrattaina, ostoskeskuskäytössä lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ostettiin Buzzit ihan ylimääräisiksi rattaiksi, kun sain ilman kuomua 49 eurolla, uudet siis. Ollaan kyllä tykätty niistä tosi paljon ja etenkin tuohon hintaan. Oli tarkoitus ostaa reissuun sateenvarjorattaat, mutta otetaankin nuo, kun menevät kuitenkin pieneen tilaan ja ovat muutenkin kätevät eikä harmita jos hajoavat lentomatkalla, kun ei tuohon hintaan saa edes kunnollisia sattareita. Normaalihinnaksi myyjä mainitsi tuon 99 euroa, kun kyselin miksi ihmeessä myyvät niin halvalla. Minä kyllä ostaisin nuo rattaat tuollakin hinnalla jos jossain vaan olisi.

Zappit olisi ehdottomasti ostettu muuten, mutta selkänojaa ei niissä saa makuuasentoon niin siksi jäivät kauppaan. Mutta jos Buzzit kiinnostaa niin niitä näköjään saa ihmehintoihin jos sattuu vaan oikeaan aikaan niitä myyviin kauppoihin :)

Vierailija
4/14 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ne adapterit, joilla saa Maxi cosi-turvakaukalon kiinni rattaiden runkoon (niitä tosin ei enää tarvita, kun poikamme on kasvanut kaukalostaan ulos).

Vierailija
5/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin edullisesti Buzzeja ?Ostan heti jos jossain myydään uusia 49-99e ?

Vierailija
6/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Jyväskylän Oz Babystä ja oli valitettavasti viimeiset. Ei kyllä paljon tarvinnut miettiä, että lähteekö rattaat matkaan. Nuo oli siis kuomuttomat ja sen takia niin halvat, mutta juuri täydelliset meidän tarpeeseen.

Vierailija
7/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän buzzit, olisin kiinnostunut ;)

Vierailija
8/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valitettavasti ainakaan myy noita omiani ja meidän 1,5-vuotias tyttökin on niin ihastunut niihin, että varmasti ei haluaisi että myydään. Ihmettelen miksi en aikaisemmin ole tajunnut noita edes katsella mistään vaikka noita rattaita on kertynyt ihan liikaakin.

Vierailija
9/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli elokuussa, eikä niitä siellä enää ole siihen hintaan :/ Oli pakko napata mukaan, vaikka meillä oli jo 5 rattaat ennestään :D Muita rattaita olen myynyt pois, mutta Buzzeista en aio luopua. Niille riittänee käyttöä vielä pitkään, kun poitsu on vasta 10½ kk.

Vierailija
10/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kuomua nostettua/säädettyä niinkuin esim scootereissa ?Ovatko rattaat vakaat jos työntelee isompaa lasta reilu 2v ?Käyttökokemuksia kiitos tekis niin mieli ostaa kun näyttää niin kivalle =0)

Vierailija
11/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ne ja vielä kalliilla ostetuttuna. Siis maksoin niistä ihan sen ovh:n ja aika äkkiä hermostuin ja myin pois. Kyllä ne vielä pienemmällä lapsella toimi ja varsinkin makuuasennossa oli painopiste oikea mutta isommalla kaatuivat monta kertaa.

Reilunkokoiset ne on ja ihan ok jos niitä käyttää vaan kaupoissa. Muuhun tarkoitukseen ihan järkyt :/ Ja mä tykkään Quinnyistä paljon muuten mutta Buzzit on ihan sudet. En siis ole suositellut niitä kenellekkään muuta kuin jos ne ostaa ekstra rattaiksi shoppailukäyttöön..

Vierailija
12/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomun korkeutta voi säätää.

Enkä minä ole ainakaan vielä saanut niitä nurin, kyydissä kulkee 10½ kk poitsu jolla painoa varmaan jo 12 kg...

Vierailija
13/14 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne siis oli silloin reilut 2-vuotiaalla suurikokoisella pojalla ja ne kaatuivat ihan helposti jos maassa oli vähänkään epätasaisuutta. Painopiste oli musta tosi hakusessa ja kun takarenkaat isot ja edessä pieni minirengas niin ei ole ihmekkään. Vaihdettiin omamme Speedeihin ja ero on kyllä merkittävä.

Vierailija
14/14 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä kävelty 50 metriä bussipysäkille ja takaisin, siinä meidän ulkokäyttö. Mutta ei niitä varmaan ainoiksi rattaiksi ja pidemmille kävelylenkeille ole tarkoitettukaan, vaan lähinnä citykäyttöön, luulisin. Mun mielestä ne on yllättävän tukevat, vaikka meillä poitsu kulkee vielä selkä menosuuntaan, ja liikkeessä varoiteltiin että ne voi siinä asennossa olla huterammat kuin kasvot menosuuntaan.

Minttulia:

Meillä ne siis oli silloin reilut 2-vuotiaalla suurikokoisella pojalla ja ne kaatuivat ihan helposti jos maassa oli vähänkään epätasaisuutta. Painopiste oli musta tosi hakusessa ja kun takarenkaat isot ja edessä pieni minirengas niin ei ole ihmekkään. Vaihdettiin omamme Speedeihin ja ero on kyllä merkittävä.