Naiset eivät mene kenen hyvänsä näkemättömän miehen tai miehenjohon ei mitään tunnesidettä ole, kanssa helposti sänkyyn. Miehet näköjään kykenevät siihe tosta vaan, eivät kaikki mutta näköjään monet. Hyi helvetti, en tajua ollenkaan. Miehet tappaa , raiskaa, ja sotivat ja heitä voi syyttää kaikesta pahasta maailmassa. Ei ne ole naiset jotka alkavat sodat. Sori vaan miehet.
Aika sekavasti kirjoitettu, mutta kyllä kaksi- kolmikymmpisenä olin hyvin kokeilunhaluinen ja seksinnälkäinen, ja menin monenkin miehen kanssa sänkyyn. 80% näistä oli erittäin tyydyttäviä ja nautinnollisia kokemuksia, ja eikä siinä lopussa 20% ollut muuta vikaa, kuin olivat vain taitamattomia rakastajia. En hakenut mitään tunnesidettä, vaan hain hyvää seksiä.
Meitä on moneksi, mun kohdalla yksikään yhden yön juttu ei ole ollut seksuaalisesti tyydyttävä. Sitten myöhemmin vasta, kun tai jos on tutustuttu on seksikin toiminut.
Niinmustakin on tuntunut.Ja onhan täällä miehet itse kirjoittaneet, etteivät välitä kuin omasta nautinnostaan. Sellasta.
Nauttiikohan kumpakaan kukaan sun kanssa?