Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjauduin vahingossa veikkaus.fi ja olin voittanut loton päävoiton vuosi sitten

Vierailija
05.02.2023 |

Ketuttaa hieman että miksi vasta nyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepulis. Päävoitosta kyllä ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Itse voitin 50 e, se oli ilmestynyt saldolle hissukseen.

Eipä ilmoiteta.

Ihan itse lähdin Vantaalla Veikkauksella käymään. Tarjosivat kakkukahvit ja skumppaa.

Tai kaksi vuotta sitten oli noin. Mistä olisivat edes mut löytäneet, kun en ollut yhteistietoja jättänyt. Vahingossakaan.

Sulla ei sitten ole veikkaustiliä, johon annetaan kaikki yhteystiedot. Kyllä sieltä ilmoitusta pukkaa.

Itse sain sähköpostia lottovoitosta, ja ehdin jo hieman täristä. No 4 oikein oli ja jotain 8 e se summa oli.

No, niinhän mä tuossa just sanoin. Veikkaustili kyllä, mutten jättänyt yhteistietoja.. tietenkään.

Vierailija
22/24 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Päävoitot tulee suoraan tilille, eikä ne edes käy siellä pelitilillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin kaikki rahat öljynporauslautalle vangitulle miehelle, kun hän pääsee vapaaksi maksaa tililtään summan takaisin laittaa päälle omia öljyrahojaan.

AP

Lähetitkö tosiaan ihan kaikki? Harmi sinun kannaltasi. Minä olen nimittäin vielä isommalla lautalla töissä, pääsen aiemmin vapaaksi ja minulla on määrättömästi öljyrahaa tulossa. Pora nimittäin osui eilen suurimpaan koskaan havaittuun esiintymään...

Vierailija
24/24 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tulee automaattisesti tilille 8-21 päivän päästä riippuu paljonko voittaa. Loton päävoiton kun voittaa niin veikkauksesta soitetetaan asiakkaalle. Rahat kyllä näkyy tilillä sitten 3 viikon päästä ei sitä jää huomaamatta. Minä voitin vuosia sitten 450 000 euroa. Olin silloin laivalla risteilemässä tyttöystävän kanssa. Lähdettiin lauantaina sinne. Sunnuntai illan suussa sain veikkaukselta puhelun että olin saanut ison voiton enkä edes ollut itse lottoa tarkistanut koska olin laivalla ihan kännissä.