Kirjauduin vahingossa veikkaus.fi ja olin voittanut loton päävoiton vuosi sitten
Kommentit (24)
0/5. Päävoitot tulee suoraan tilille, eikä ne edes käy siellä pelitilillä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin kaikki rahat öljynporauslautalle vangitulle miehelle, kun hän pääsee vapaaksi maksaa tililtään summan takaisin laittaa päälle omia öljyrahojaan.
AP
Lähetitkö tosiaan ihan kaikki? Harmi sinun kannaltasi. Minä olen nimittäin vielä isommalla lautalla töissä, pääsen aiemmin vapaaksi ja minulla on määrättömästi öljyrahaa tulossa. Pora nimittäin osui eilen suurimpaan koskaan havaittuun esiintymään...
Rahat tulee automaattisesti tilille 8-21 päivän päästä riippuu paljonko voittaa. Loton päävoiton kun voittaa niin veikkauksesta soitetetaan asiakkaalle. Rahat kyllä näkyy tilillä sitten 3 viikon päästä ei sitä jää huomaamatta. Minä voitin vuosia sitten 450 000 euroa. Olin silloin laivalla risteilemässä tyttöystävän kanssa. Lähdettiin lauantaina sinne. Sunnuntai illan suussa sain veikkaukselta puhelun että olin saanut ison voiton enkä edes ollut itse lottoa tarkistanut koska olin laivalla ihan kännissä.
No, niinhän mä tuossa just sanoin. Veikkaustili kyllä, mutten jättänyt yhteistietoja.. tietenkään.