Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miten huonosti teillä menee, että mulle tulis parempi olo

Vierailija
04.02.2023 |

Oon niin maassa, ollut jo kuukausia. Kaikki menee päin helvettiä. Kertokaa nyt että on muitakin!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusurakoitsija kusetti kaikki säästömme, n. 40 000e. Nyt talossamme ei ole kattoa.

Meillä ei ole perheitä eikä ystäviä joilta pyytää apua ja neuvoja.

Kaikki lähitienoon lakineuvojat ovat esteellisiä auttamaan meitä koska (jo yhteensä 250 000e eri uhreilta kupannut ja urakat keskenjättänyt yrittäjä) on käyttänyt ilmaista oikeusapua niin paljon.

Olemme nuori pariskunta ja tämä on ensiasuntomme ja ensimmäinen kerta kun asumme oktalossa.

Nyt meillä ei ole enää mitään muuta kuin kasvavat yksityisen juristin laskut niskassa.

Yrittäjä päässee velkajärjestelyyn jonka kautta voisimme saada 1% tuosta vilunkiyrittäjän hanuriin menneestä 40 000 eurosta.

En kohta jaksa enää. Olen 25 ja hiukseni alkoivat jo harmaantua stressistä. Saan pahoja rytmihäiriöitä kun tilanne on niin ahdistava ja oikeita neuvoja on vaikea saada. Mieheni on aivan kuin masentunut mutta pystyy käymään vielä töissä.

Yritämme opetella youtubesta kuinka voisimme itse rakentaa väliaikaisesti katon kun nyt on vain tuulessa lepattava pressu.

Kyllä Suomi on sitten oikeudellinen maa. Yrittäjälle.

Tää on kyllä melko hurja tilanne. Todella. Jos materiaalit saisi jotenkin kasaan niin olisko ketään talkoisiin paikkakunnalla? Jos siellä on yleisesti tiedossa tämä sika joka muitakin on huijannut niin löytyiskö ihmisiltä hyvää tahtoa sen verran että saisitte katon päänne päälle? Facebook? Onko tarmokasta ystävää joka vois käydä asiaa jakamaan? Harmittaa teidän puolesta 😡

Vierailija
42/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse tollaset huijarit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennusurakoitsija kusetti kaikki säästömme, n. 40 000e. Nyt talossamme ei ole kattoa.

Meillä ei ole perheitä eikä ystäviä joilta pyytää apua ja neuvoja.

Kaikki lähitienoon lakineuvojat ovat esteellisiä auttamaan meitä koska (jo yhteensä 250 000e eri uhreilta kupannut ja urakat keskenjättänyt yrittäjä) on käyttänyt ilmaista oikeusapua niin paljon.

Olemme nuori pariskunta ja tämä on ensiasuntomme ja ensimmäinen kerta kun asumme oktalossa.

Nyt meillä ei ole enää mitään muuta kuin kasvavat yksityisen juristin laskut niskassa.

Yrittäjä päässee velkajärjestelyyn jonka kautta voisimme saada 1% tuosta vilunkiyrittäjän hanuriin menneestä 40 000 eurosta.

En kohta jaksa enää. Olen 25 ja hiukseni alkoivat jo harmaantua stressistä. Saan pahoja rytmihäiriöitä kun tilanne on niin ahdistava ja oikeita neuvoja on vaikea saada. Mieheni on aivan kuin masentunut mutta pystyy käymään vielä töissä.

Yritämme opetella youtubesta kuinka voisimme itse rakentaa väliaikaisesti katon kun nyt on vain tuulessa lepattava pressu.

Kyllä Suomi on sitten oikeudellinen maa. Yrittäjälle.

Tää on kyllä melko hurja tilanne. Todella. Jos materiaalit saisi jotenkin kasaan niin olisko ketään talkoisiin paikkakunnalla? Jos siellä on yleisesti tiedossa tämä sika joka muitakin on huijannut niin löytyiskö ihmisiltä hyvää tahtoa sen verran että saisitte katon päänne päälle? Facebook? Onko tarmokasta ystävää joka vois käydä asiaa jakamaan? Harmittaa teidän puolesta 😡

Tämä. Mä ainakin auttaisin jos vaan jotain voisin tehdä. Ai j*malauta pistää vihaks, miten voi olla edes mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön. Syömme halpaa ruokaa kotona. Ikinä ei ole varaa käydä edes hampurilaisella kun kaikki on kallistunut. Vaatteita en ole ostanut pitkään aikaan. Pidän entisiä niin kauan että reikiintyvät. Harrastuksen jouduin lopettamaan, koska nostivat kausimaksua. Elämä on vain kituuttamista päivästä toiseen ja jotkut ovat tästä hirmuisen kateellisia, ja nimittelivät ja solvaavat tälläkin palstalla.

Vierailija
44/44 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aloittajalla on niin surkeasti?