Minkä ikäisen on soveliasta pukeutua nahkahousuihin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy itse pukemaan ja riisumaan, niin jokainen saa päättää ihan itse materiaalinsa ja tyylinsä. Vapaassa maassa kun asutaan.
Ei me ihan kuitenkaan niin vapaassa maassa asuta, että synnyinnahka asussa saisi kaupungille mennä ja yleensä poke viimeistään estää.
Nahka meillä on jo ennestään, miksi heittää päälle vielä jotain kuollutta ja kemikaaleilla täytettyä?
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut voi olla supertyylikkäät. Pitää olla status muutenkin ok. Ettei näytä katuluuskalta. Minkä ikäisenä vain. Mulla oli ekonominainen opena n55-v. ja aina nahkahousut päällä. Oli tyylikäs tapaus aina.
Mikä status???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan stadissa kannata, turkikset ja nahka saavat huutoa ja speijaajat päälle.
En ole vegaani, mutta en ymmärrä miksi eläinten nahasta pitäisi tehdä housuja kun on monta muuta käytännöllisempääkin materiaalia. Kenkien tekemiseen on pakko käyttää nahkaa, mutta kukaan ei tarvitse nahkahousuja tai nahkatakkeja.
Ymmärrän nämä myös paremmin kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut voi olla supertyylikkäät. Pitää olla status muutenkin ok. Ettei näytä katuluuskalta. Minkä ikäisenä vain. Mulla oli ekonominainen opena n55-v. ja aina nahkahousut päällä. Oli tyylikäs tapaus aina.
Mikä status näistä tulee? Muuten näyttää katuluuskalta vai?
Ei se ole iästä kiinni.
Nahkahousuja käyttävät ne tosikot jotka haluavat että pieru pyörii siellä housuissa eikä pääse ilahduttamaan lähimmäisiä siinä ympärillä.
Miten teillä alapää nyt noin kamalasti haisee, että housuihin tarttuu? Kai te nyt pikkuhousuja käytätte? Peskää hyvät ihmiset, ettei haise. Jos haisee, teillä on joku tauti.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä alapää nyt noin kamalasti haisee, että housuihin tarttuu? Kai te nyt pikkuhousuja käytätte? Peskää hyvät ihmiset, ettei haise. Jos haisee, teillä on joku tauti.
Haisee se jos on vaikea pestä ja puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole iästä kiinni.
Nahkahousuja käyttävät ne tosikot jotka haluavat että pieru pyörii siellä housuissa eikä pääse ilahduttamaan lähimmäisiä siinä ympärillä.
Pieru tulee lopulta ulos niistäkin. Vai meinaatko että ikuisuuden pyörii housuissa?
Tästäkin näkee.