Kuinka kauan on siitä, kun sait viimeksi seksiä?
Kerro sukupuolesi kommentissasi. Katsotaan kuinka vähän miehet saa, ja kuinka paljon naiset saa!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Molemmat sai, kuten aina. Vaimo ensin suuseksillä ja sitten itse panemalla takaa.
Ai niin yli 45v yhdessä.
Nyt on 3 viikkoa siitä ja vielä menee ainakin 2 viikkoa koska avovaimoni aikuiset lapset jotka molemmat ovat jo muuttaneet kotoa pois luuhaavat joka viikonloppu täällä joten ei seksiä silloin. Arkisin olen taas niin väsy etten jaksa ajatellakaan seksiä.
Vajaan tunnin päästä tulee tunti ku molemmat sai! M52v, N38. 20v yhdessä.
En tarkasti muista kuinka kauan on edellisestä seksistä. Liian kauan joka tapauksessa. 2018 tai 2019 se taisi olla. Saa nähdä onko enää tämän elämän aikana, tavallaan olen jo totuttautunut siihenkin mahdollisuuteen.
Mies, kuusissakymmenissä.
Vierailija kirjoitti:
En tarkasti muista kuinka kauan on edellisestä seksistä. Liian kauan joka tapauksessa. 2018 tai 2019 se taisi olla. Saa nähdä onko enää tämän elämän aikana, tavallaan olen jo totuttautunut siihenkin mahdollisuuteen.
Sinulla on masokistisia taipumuksia koska luuhaat täällä seksipalstalla, lisäksi olet saamaton (sic)
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on masokistisia taipumuksia koska luuhaat täällä seksipalstalla, lisäksi olet saamaton (sic)
M48
Jotakuinkin näinhän se on.
Eilen illalla noin klo 23 oikein kunnon esileikeillä varustettu sidontaleikki sessio. Kokeiltiin uutta asentoa kädet oli levälleen kiinnitettynä ja sitten nilkoista jalat kiinni ranteisiin niin että olin täysin haarat levällään. Tuli vibrausta, "kielihoitoa" ja dildotusta ennen naintia niin että olin täysin puhki nainnin jälkeen.
Tänään aamulla sain ns. pikapanon vielä lusikka-asennossa, mutta orgasmia en tällä kertaa saanut.
Eli 5h sitten panon, mutta orgasmista on aikaa 14h.
4 tuntia, ja sitä ennen eilen iltapäivällä. Sama mies onneksi molemmilla kerroilla.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten. N42
Ja eilen taas. Ylihuomenna varmaan taas, on suunniteltu parisuhdeaikaa vain meille
Valitettavasti kuukausi. Ekaa kertaa pitkän suhteen aikana näin pitkä väli. Yleensä kumpikin meistä kiipeilee seinille jos ei ollut seksiä viikkoon. Nyt on ns. vortahepo olohuoneessa, ja kummallakin mieli mustana.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kuukausi. Ekaa kertaa pitkän suhteen aikana näin pitkä väli. Yleensä kumpikin meistä kiipeilee seinille jos ei ollut seksiä viikkoon. Nyt on ns. vortahepo olohuoneessa, ja kummallakin mieli mustana.
Ei hyvää päivää, miten voi kuukauden mököttää mistään asiasta? Ei onnistu itseltä kuin puoli päivää maksimissaan, kun itsekin kyllästyy itseensä. Nyt se virtahepo esiin sieltä sohvan takaa ja ajatte ulos talosta sellaisen otuksen.
Kerran puoleen vuoteen, en muista edes milloin viimeksi. Toisaalta ei kyllä voisi vähempää kiinnostaakaan.
Eilen. Molemmat sai, kuten aina. Vaimo ensin suuseksillä ja sitten itse panemalla takaa.