Kuinka kauan on siitä, kun sait viimeksi seksiä?
Kerro sukupuolesi kommentissasi. Katsotaan kuinka vähän miehet saa, ja kuinka paljon naiset saa!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Eilen viimeksi, olen nainen ja kumppanini on mies. Joten miten ap määrittelet, kuinka vähän mieheni on nyt saanut ja kuinka paljon minä?
Tasapelit
Nainen saa käytännössä aina, kun haluaa. Tinderiin ilmoitus, että tahtoo heti panon niin uskoisin, että tunnin sisällä hoituu tai sitten menee lähibaariin ja tiskillä kertoo tarvitsevansa panon, niin voi onnistua vielä nopeammin, jos vaikka vesapano kelpaa. Miehellä paljon hitaampaa, jos joutuu nollasta aloittamaan. Seksiä turha mystifioida se on vain eritteiden vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa käytännössä aina, kun haluaa. Tinderiin ilmoitus, että tahtoo heti panon niin uskoisin, että tunnin sisällä hoituu tai sitten menee lähibaariin ja tiskillä kertoo tarvitsevansa panon, niin voi onnistua vielä nopeammin, jos vaikka vesapano kelpaa. Miehellä paljon hitaampaa, jos joutuu nollasta aloittamaan. Seksiä turha mystifioida se on vain eritteiden vaihtoa.
Miten tämä liittyy aloituksen kysymykseen?
Lisäksi, aika harvassa ovat naiset jotka tuollaista haluaa. Kuulostaa ihan kamalalta, vaaralliseltakin, nussia vaan ensimmäistä peniksellistä joka kävelee vastaan ja sanoo hep. Kuka muka huolii kenet tahansa, ei varmasti melkein kukaan miehistäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy aloituksen kysymykseen?
Lisäksi, aika harvassa ovat naiset jotka tuollaista haluaa. Kuulostaa ihan kamalalta, vaaralliseltakin, nussia vaan ensimmäistä peniksellistä joka kävelee vastaan ja sanoo hep. Kuka muka huolii kenet tahansa, ei varmasti melkein kukaan miehistäkään?
Tässä on kyse siitä että nainen saa aina, jos vain huolii kenet tahansa, esimerkiksi puliukon tai reilusti itseään vanhemman miehen. Ja se on varmasti totta, mutta ihan sama koskee miehiäkin. Jos miehelle kelpaa reippaasti vanhempi nainen tai kauhtunut pubiruusu, kuka tahansa mieskin saa milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin intiimejä asoita ei saa kysyä keneltäkään ja miksi se sinua kiinnostaa, kysyn vain.
Anonyyminä täällä ollaan.
Täällä ollaan alasti ja muna vaimon vitussa. Ap
Kenen muna? Tunnnetko tyypin?
Eilen illalla sain. N. 23 h sitten.
Uskoisin, että huomenna taas saan. Tänään pitää tyytyä omaan kivaan.
N50
Vierailija kirjoitti:
Milloin itse olit viimeksi onnellinen?
tai katsoit. itseäsi..
peilistä. ihmettelit
..minnenarikkaanjätin..
aivoni
???
Noin 3 kk sitten sain. Olen nainen, 40v. Sinkku. Itsetyydytystä sen jälkeen.
Miksi jotkut silti vastaa?