Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsaa polttaa ja olo on pahoinvoiva, närästyslääkkeen paketissa sanotaan että jos olo ei helpota neljässä päivässä soita lääkäriin, no soitin ja sain ajan mutta

Vierailija
04.02.2023 |

Sanoi vaan ettei saa syödä särkylääkettä eikä tupakoida. En edes polta.
Ei mitään tutkimuksia. En uskalla syödä kun se jumalaton polte alkaa taas. Sama onko salaattia vai soppaa.

Tätäkö tämä nykyään on? :( Ei tutkita, ei hoideta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkea "hoito". Ei sun auta kun mennä uudestaan. Meet vaikka niin monta kertaa että tutkivat.

Vierailija
2/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kokeile itsehoitoa. Etsi asiasta nettineuvo, tyyliin terveyskirjasto, mikäs se toinen varma on...

Sulla on nyt paha ruokatorventulehdus, pitää karsia kaikkee ja vähän päälle.

Mulla auttoi maito (en normisti juo) ja piimä, jätin banaanista löhtien kaiken pois, söin pelkkää vaaleata leipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se terveydenhoito nykyään on. Pitäisi yrittää vain pärjätä ja itse keksiä mikä helpottaisi oloa. Apua saa ehkä kun oireet pahenevat ja pahimmassa tapauksessa kun on jo liian myöhäistä.

Vierailija
4/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apu on, kun jättää maitotuotteet, viljat, sokerit ja huonon rasvan ja pahimman kivun aikaan ottaa Somacia, tarvittaessa 2.

Vierailija
5/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ap sanonut tuon sulle ilmaiseksikin.

Vierailija
6/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kokeile itsehoitoa. Etsi asiasta nettineuvo, tyyliin terveyskirjasto, mikäs se toinen varma on...

Sulla on nyt paha ruokatorventulehdus, pitää karsia kaikkee ja vähän päälle.

Mulla auttoi maito (en normisti juo) ja piimä, jätin banaanista löhtien kaiken pois, söin pelkkää vaaleata leipää.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00072

Vierailija
7/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahahaavaa pukkaa

Vierailija
8/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suht nuori, ei varmaan tähystykseen ole aihetta.

Itse määrään närästyksestä kärsiville Somac 20-40 mg 4 _viikon_ kuurina ja vasta sen jälkeen vain tarvittavaan käyttöön. Jos oireet eivät neljässä viikossa helpotu, sitten tutkitaan tarkemmin.

Vierailija
9/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois kauppojen valmis pullat munkit sokerit korput ja munkit viinerit kokonaan huomaat kyllä nopeasti miten olosi paranee.Pakasteesta sulatettu pullahylly pois kokonaan.Ostat vain jotain tyyliin terveyskauppa tummaa suklaata ja aitoa olutta ei peltipurkkia.Piimä helpottaa ja pidät kasviskeitto kuurin.Maito lasillinen kahvin tilalle.

Vierailija
10/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä alkoholi ja tupakka pois!Kuin juomat joissa kivenäisaineita. Opettele ruoka rytmi.Liikunta teke ihmeitä myös vatsalle.Lisäksi vatsaan on aikuisillekin hyvä lääke apteekista: Cuplaton 100mg. Vastaavaa annetaan vauvoille kolikkin.Hyviä ehdotuksia on tänne  jo kirjoitettu .Lue ne uudelleen.

Vierailija
11/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule takaisin jos et pärjää, ja jos joudut palaamaan alkaa kontrollikäyntien sarja , välillä labroja ja taas kontrollikäyntejä. Viimein todetaan jotakin joka on muhinut ja pahentunut pikkuhiljaa vaatien nyt kalliit erikoishoidot ja paljon pitemmät kuviot kuin jos alussa olisi saanut asianmukaisen avun.

Vierailija
12/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lääkäreille ettei karkkien värjäämät suolet ole mitään syöpää. Ja lääkärit ei nykyään kirjoita edes reseptiä vaikka pyytää.Älytöntä koulutusta ilmeisesti jos ollenkaan onkaan.

Vierailija
13/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule takaisin jos et pärjää, ja jos joudut palaamaan alkaa kontrollikäyntien sarja , välillä labroja ja taas kontrollikäyntejä. Viimein todetaan jotakin joka on muhinut ja pahentunut pikkuhiljaa vaatien nyt kalliit erikoishoidot ja paljon pitemmät kuviot kuin jos alussa olisi saanut asianmukaisen avun.

Siis oikeasti närästys kestänyt 4 päivää ja sinusta pitäisi tehdä jatkotutkimuksia heti? Varmaan maksetaan se tuhansien eurojen hintainen mahalaukun tähystys sitten sun verorahoilla? Tuo voi olla mikä tahansa random mahatauti joka menee ohi viikossa.

Vierailija
14/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diabetes, korkea verenpaine, suvussa sydänsairauksia, ylipainoa, ikää..? Onko tämä uusi vaiva?

Vierailija
15/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se terveydenhoito nykyään on. Pitäisi yrittää vain pärjätä ja itse keksiä mikä helpottaisi oloa. Apua saa ehkä kun oireet pahenevat ja pahimmassa tapauksessa kun on jo liian myöhäistä.

Näin se menee. Naapurini juoksi 5v lääkäriltä toiselle mahakivun vuoksi, aina sanottiin että päässä vikaa. Viimein huusi tuskasta, leikattiin ja löydettiin pitkälle edennyt syöpä. Poistivat sisuskalut. Kipulääkettä vaan annetaan ja odotetaan kuolemaa. Lääkärit varmaan ylpeitä ammattitaidoistaan, vastuunsiirrostaan.

Vierailija
16/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin sekoittaa teelusikallinen soodaa lasilliseen vettä ja juo vähitellen. Helpottaa heti.

Vierailija
17/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Naapurini juoksi 5v lääkäriltä toiselle mahakivun vuoksi, aina sanottiin että päässä vikaa. Viimein huusi tuskasta, leikattiin ja löydettiin pitkälle edennyt syöpä. Poistivat sisuskalut. Kipulääkettä vaan annetaan ja odotetaan kuolemaa. Lääkärit varmaan ylpeitä ammattitaidoistaan, vastuunsiirrostaan.

https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/pienen-eeven-syntym%C3%…

Ilkka-Pohjalaisessa tänään juttu 3-vuotiaasta tytöstä, jonka selkään oli ilmestynyt patti, jonka neuvolalääkäri kuittasi tutkimatta rasvapatiksi. Onneksi vanhemmat eivät tyytyneet vähän vaan veivät seuraavana päivänä yksityiselle, joka totesi, että se on kasvain. Samaa päivänä ambulanssilla TAYS:iin. Olikin syöpä, tai itse asiassa kaksikin.

Vierailija
18/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koita ottaa muutama lusikallinen sitruunamehua. Vältä rasvaista ruokaa. Sulla voi olla hapoton vatsa. helikokin mahdollinen.

Jos sä haluat hoitoa oikeasti niin unohda tk ja mene yksityiselle.

Vierailija
19/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt närästyslääkettä nyt kaksi viikkoa. Ensin Somaceja ja sitten Galievea jonka apteekissa sanottiin vaikuttavan nopeammin kun se purraan . Kaksi purutablwttia aamulla ja yksi illalla.

Päiväkin ilman ja vatsalaukku on tulessa.

Tuntuu myös, että oksennan. Ripuliakin on.

En polta enkä juo alkoholia.

Tänään olen syönyt miedosti maustettua makaronilaatikkoa,salaattia ja juonut kivennäisvettä ja kahvia kermalla.

Ap

Vierailija
20/37 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt närästyslääkettä nyt kaksi viikkoa. Ensin Somaceja ja sitten Galievea jonka apteekissa sanottiin vaikuttavan nopeammin kun se purraan . Kaksi purutablwttia aamulla ja yksi illalla.

Päiväkin ilman ja vatsalaukku on tulessa.

Tuntuu myös, että oksennan. Ripuliakin on.

En polta enkä juo alkoholia.

Tänään olen syönyt miedosti maustettua makaronilaatikkoa,salaattia ja juonut kivennäisvettä ja kahvia kermalla.

Ap

Kahvikin ärsyttää joillain mahaa. Onko sulla aloitettu jokun uusi lääke hiljattain tai käytätkö jotain luontaistuotteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi