Ihanaa, viiminen viikko kotiäitinä!!!!! :) :)
Oli pakko tulla fiilistelemään. Ensi viikollla mulla alkaa opiskelut ja pääsen vihdoin viimein ihmisten ilmoille!!!!! Neljä piiiiiitkääää vuotta olen ollut kahdestaan poikani kanssa kotona (olosuhteiden pakosta). Ihan tyytyväinen olen, että poika sai näinkin pitkään olla kotona, mutta tuntuu MAHTAVALTA saada jotain uutta, järjellistä ajattelemista!!! Ihanaa :)
Kommentit (9)
ihanaa! Minäkin palaan töihin 3v.n jälkeen ja mies jää kotiin vuorostaan hoitamaan lapsia:-)
lapsetkin oikein odottaa hoitoon pääsyä ja kavereita, niitä kun ei ihan lähistöllä asu... Innolla odotan itse työkavereita ja "valmista" lounasta ja juttuseuraa =)
Mutta kiva päästä pois kotoo tekemään välillä jotain aikuisten juttuja.
Yhden lapsen kanssa neljä vuotta! Minä olisin seonnut.
Mutta nyt se on vihdoin ohi kun pääsin kouluun!
olen ollut 11 vuotta kotona lasten (5kpl) kanssa so what!
että tossa neljässä vuodessa sinänsä mitään ihmeellistä olisikaan, mutta yhden lapsen kanssa aika käy pitkäksi ja on niin turhauttavaa, että nää neljä vuotta on tuntuneet ikuisuudelta.
Olisi ihanaa, kun olisi järkevä syy vain olla kotona!
Oon ollu tosin kotona 7 vuotta ja muksuja 3. Aika ristiriitaiset fiilikset: toisaalta kaipaan jo muutakin, toisaalta olen viihtynyt tosi hyvin myös kotona. Ollaan vietetty aktiivista kotiäiti-elämää: perhekerhot ja perhekahvilat yms. kaverikokoontumiset. Nyt lähden koulunpenkille ja lapset päiväkotiin. Toivottavasti ens maanantaina vielä mukavissa tunnelmissa...Kyllä mä jo oikeestaan odotan hirveesti :-)