Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin koko Apulannan tuotannon yhtäsoittoa läpi ja suurin osa oli pelkkää sitä itseään

Vierailija
04.02.2023 |

Ja olen kuitenkin kasarilla syntynyt ihminen, joka tykkää näköjään 13 apulannan biisistä ja olen heistä noiden tykkäämisien vuoksi aina digannut. Tuli itsellenikin yllätyksenä, että ei heillä tosiaan kovin paljon niitä kuunneltavia biisejä olekaan. Levyjäkin on vissiin enemmän kuin hyviä biisejä. Jotenkin väärin, että noin vähän hyviä biisejä tehnyt bändi on noinkin yliarvostetussa asemassa, jossa he tälläkin hetkellä porskuttavat. Onneksi oli ne 13 hyvääkin biisiä. Oli aika kurja matka kuunnella.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apulanta on täyttä sontaa, en ymmärrä mikseivät ymmärrä lopettaa ja poistua julkisuudesta. nyt näitä santapukkeja ja kaljupäitä on nähty vuosikymmeniä pakkotuputettuna televisiossa ties missä ohjelmissa.

Tämä! Kuuntelin Apulantaa 25 vuotta sitten, mutta en ymmärrä miksei tää bändi jo lopeta, heillä ei ole enää yhtään mitään annettavaa.

Kiinnostaisi tietää, ketkä tuota bändiä nykyisin edes kuuntelee? Itse olen nyt 42v, eikä tulisi mieleenkään enää kuunnella Apulantaa.

Toinen asia, mikä on mietityttänyt, kenelle ne Apulanta-suklaamunat ja -karkkipussit on suunnattu???

Vaikea kuvitella, että suklaamunaiässä olevat lapset kuuntelisivat noita melkein viiskymppisiä väsyneitä äijiä. 🙄

Stadionkeikat täyttyy varmaan keski-ikäisistä naisista jotka teininä kuunteli n. 13 kappaletta heiltä ja nyt keksivät porukalla mennä keikalle, kun se Toni ja Jannika B:kin on niin ihania, ja lapsille ostettiin joskus apulanta suklaamunat. Tai firmalta saa liput ja hei ollaanhan me faneja, kun ei olla edes kuunneltu muita biisejä. Onhan sekin okei, mutta varmaan tällaisista koostuu suurin osa. Varmasti on niitäkin jotka on aina ostaneet levyn ja on aidosti enemmän kuunnelleet kaikkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän