Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin koko Apulannan tuotannon yhtäsoittoa läpi ja suurin osa oli pelkkää sitä itseään

Vierailija
04.02.2023 |

Ja olen kuitenkin kasarilla syntynyt ihminen, joka tykkää näköjään 13 apulannan biisistä ja olen heistä noiden tykkäämisien vuoksi aina digannut. Tuli itsellenikin yllätyksenä, että ei heillä tosiaan kovin paljon niitä kuunneltavia biisejä olekaan. Levyjäkin on vissiin enemmän kuin hyviä biisejä. Jotenkin väärin, että noin vähän hyviä biisejä tehnyt bändi on noinkin yliarvostetussa asemassa, jossa he tälläkin hetkellä porskuttavat. Onneksi oli ne 13 hyvääkin biisiä. Oli aika kurja matka kuunnella.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää täysin paikkansa. Ihana bändi kun olivat vielä hassuja lukiopoikia. Sen jälkeen enimmäkseen ihan turha.

Vierailija
2/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: mitkä 13 biisiä?

Kertoisitko vertailun vuoksi esimerkkejä niistä huonoistakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APULANTA ! Se on typpipitoinen lannoite , jota syytettiin pelloille ja syytetään nytkin mutta ilman typpeä.😁😂

Vierailija
4/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi "Finni", sai palkintojakin jotain mutten muista mitä awards ulkomailta Koreasta tms.

Eti juutuubista tai spotifysta.

Sitä soittelin kesällä laitumien reunalla ja kulkaa kyllä lypsi, lehmät ja hevosetkin!

Vierailija
5/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee monia muitakin bändejä.

Isommatkin nimet esim. Metallica ja Iron Maiden ovat tehneet tällä vuosituhannella useita levyjä joilla pelkästään täyttä kuraa.

Sama koskee lähes kaikkia muitakin bändejä ja luovaa työtä yleensäkin.

Ei kaikki Ilja Repinin työtkään olleet mestariteoksia, mutta parhaat päätyivät museoon.

Bändien parhaat päätyvät Top10 soittolistoille.

Darudella TOP10 soittolistalla on vain yksi biisi.

Vierailija
6/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ilona

2. Mitä kuuluu

3. Mitä vaan

4. Liikaa

5. Anna mulle piiskaa

6. Teit meistä kauniin eli 007

7. Käännä se pois

8. Reunallat

9. Viivakoodit

10. Pahempi toistaan

Ei niitä näköjään ollutkaan tarkemmin ajatellen kuin kymmenen. Pudotin muutaman nostalgiabiisin pois vielä. Ap

Vierailija
7/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan biisien sanoitukset ovat parasta. Elämän vastoinkäymisissä ne koskettavat ja osuvat maaliin. 

Vierailija
8/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommatkin nimet esim. Metallica ja Iron Maiden ovat tehneet tällä vuosituhannella useita levyjä joilla pelkästään täyttä kuraa.

Ei kaikki Ilja Repinin työtkään olleet mestariteoksia, mutta parhaat päätyivät museoon.

Olen täysin samaa mieltä. Tykkään tosi paljon myös Metallicasta ja Iron maidenistakin, mutta Metallican hyvät biisit mahtuu yhdelle levylle ja "Meidenillä" niitä hyviä biisejä on vain muutama. Ap

Vierailija
9/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

apulanta on täyttä sontaa, en ymmärrä mikseivät ymmärrä lopettaa ja poistua julkisuudesta. nyt näitä santapukkeja ja kaljupäitä on nähty vuosikymmeniä pakkotuputettuna televisiossa ties missä ohjelmissa.

Vierailija
10/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apulanta on täyttä sontaa, en ymmärrä mikseivät ymmärrä lopettaa ja poistua julkisuudesta. nyt näitä santapukkeja ja kaljupäitä on nähty vuosikymmeniä pakkotuputettuna televisiossa ties missä ohjelmissa.

Nykyään kyllä, mutta on Apulanta tehnyt kuitenkin myös kymmenkunta hyvääkin biisiä ja ollut merkittävä tekijä suomalaisessa musisoinnissa. Ap

Vierailija
11/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joku Tehosekoitin on paljon taidokkaampi bändi, vaikka paljon sielläkin on sontaa.

Vierailija
12/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton suoritus. Jo yksi biisi sitä käninää saa minut sietokykyni äärirajoille.

Vierailija
13/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa seuraavaksi Kari Petsamon tuotantoa. N. 70 levyä.

Vierailija
14/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton suoritus. Jo yksi biisi sitä käninää saa minut sietokykyni äärirajoille.

No minä taas olen aina tykännyt joistain heidän biiseistään ja ajattelin käydä tuollaisen matkan, että kuunnellaan kerrankin kaikki kipaleet. Ei ollut todellakaan helppoa kuunnella niitä kaikkia. Ap

Vierailija
15/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Tykkään tosi paljon myös Metallicasta ja Iron maidenistakin, mutta Metallican hyvät biisit mahtuu yhdelle levylle ja "Meidenillä" niitä hyviä biisejä on vain muutama. Ap

Mitä vittua?

Siis mitä vìtun mitä víttua? Ap

Vierailija
16/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Ei saa haukkua Apulantaa. Tulee mieleen nostalgiset lapsuuden discot. "Hei hei, mitä kuuluu. Kaikki on ok. Hyvä sun on puhuu..ku sä et tiedä miltä musta tuntuu."

Mielestäni heillä on hyvä sanat biiseissä. Olen myös tykännyt Toni Wirtasesta. Vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Vierailija
17/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Ei saa haukkua Apulantaa. Tulee mieleen nostalgiset lapsuuden discot. "Hei hei, mitä kuuluu. Kaikki on ok. Hyvä sun on puhuu..ku sä et tiedä miltä musta tuntuu."

Mielestäni heillä on hyvä sanat biiseissä. Olen myös tykännyt Toni Wirtasesta. Vaikuttaa fiksulta tyypiltä.

Älykäs kaverihan Toni Wirtanen on ja se on varmaan osasyy siihen, että olen kyseistä bändiä niin sinnikkäästi diggaillut. Heidän tuotannostaan on kuitenkin suurin osa kuuntelukelvotonta. Ap

Vierailija
18/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Atack of the a.l people on paras levy Apulannalta. Siltä levyltä tykkään oikeastaan ihan kaikista.

Muiltakin levyiltä löytyy monta hyvää.

Olen myös tykästynyt Lokkiin vaikka aluksi jostain syystä luulin sitä joksikin mainokseksi tai vitsillä tehdyksi kun radiosta kuulin 😬

Miten voit ap sanoa että tykkäät tosi paljon Iron Maidenista mutta bändillä on vaan muutama hyvä biisi?

Vierailija
19/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäsmoukka kirjoitti:

Kokeileppa seuraavaksi Kari Petsamon tuotantoa. N. 70 levyä.

Ainakin "jatsin syvin olemus"-albumi on mielestäni suurta taidetta omalaatuisisa sfääreissään.

Vierailija
20/41 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Atack of the a.l people on paras levy Apulannalta. Siltä levyltä tykkään oikeastaan ihan kaikista.

Muiltakin levyiltä löytyy monta hyvää.

Olen myös tykästynyt Lokkiin vaikka aluksi jostain syystä luulin sitä joksikin mainokseksi tai vitsillä tehdyksi kun radiosta kuulin 😬

Miten voit ap sanoa että tykkäät tosi paljon Iron Maidenista mutta bändillä on vaan muutama hyvä biisi?

Kun ne Iron Maidenin muut biisit kuulostavat jotenkin ihan samalta jauhamiselta. Ja minulla kaiken lisäksi on läjä Iron Maidenin levyjä mielipiteestäni huolimatta. Tykkään lähinnä vain niistä ns. hittibiiseistä. Ne muut on ihan yhtä ja samaa puuroa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä